مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

کانال تلگرامی موتور بازی سازی یونیجین

دوشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۱۰ ب.ظ

آموزش های ویدئویی

آموزش های تصویری

آموزش های صوتی

آموزش های خط کدها

آموزش خط فرمان ها

 

کانال تلگرامی موتور بازی سازی یونیجین Unigine

برای عضو شدن بر روی لینک زیر کلیک کنید و این کانال را به دیگران نیز معرفی کنید   👇  👇  👇

https://t.me/MyUnigine

 

سال نو مبارک

 

در ارتباط باشید

 

نظرات  (۲)

من هیچ اطلاعاتی از این انجین ندارم میشه راهنمایی کنید؟

پاسخ:
عضو کانال شوید تا اطلاعات کافی بدست آورید

من چند بار سوال پرسیدم پاسخ ندادید

من 26 ساله هستم و مبتدی هستم آیا میشود در این انجین حرفه ای شوم؟

پاسخ:
سلام دوست گرامی، ببخشید که دیر پاسخ دادم به خاطر مشغله کاری زیاد، بله می توانید حرفه ای شوید، سن و سال کمی دارید و می تونید این راه را ادامه دهید و با تمرین و تکرار و دنبال کردن مطالب آموزشی مهارت خود را افزایش دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی