مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۰اسفند


GDC 2017



🔴 بزرگترین کنفرانس علمی در زمینه رشته های گرافیک،کامپیوتر،معماری،ریاضی و فیزیک در سطح جهان و در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد،این رویداد علمی است که همه ساله در نزدیکی فصل بهار  برگزار می شود،به این رویداد بزرگ GDC  گفته می شود و مخفف Game Developer Conference است و شرکت های غول و دنیای سرگرمی بازی ها جدیدترین محصولات تکنولوژیکی خود را با نام موتورهای بازی سازی یا گیم انجین ها در اختیار مخاطبان قرار می دهند.

🔵 امسال این کنفرانس بزرگ حال و هوای خاصی دارد،زیرا که تکنولوژی ها یا همان گیم انجین هایی مانند لامبریاد و کرای انجین 5 ، Customized شده اند و  همانطور که قابل مشاهده است،حالا عصر بازی سازان مستقل آغاز شده است و شرکت هایی مانند یونیتی و اپیک گیمز از سال 2014 به شدت در حال تاثیرگذاری بر جامعه ی علمی بازی سازان مستقل بوده اند و در این راه نیز موفق شده اند اما شرکت های دیگری مانند اتودسک،آمازون و کرایتک این حرکت را از سال گذشته یعنی 2016 آغاز کرده بودند و بعد از گذشت این سه سال یعنی در سال 2017 و در GDC 2017 می بینیم که لامبریاد 1.8،کرای انجین 5.3 و استینگری 1.7 نیز در حال محقق کردن رویای بازی سازان مستقل هستند.

⚫️ اگر اهل فن در زمینه ساخت بازی های کامپیوتری در سال های قبل از 2014 باشید،می دانید که ساخت یک بازی در انجین هایی مانند یو دی کی و کرای انجین 3 به سختی جابه جا کردن یک کوه بزرگ بود،در آن سال ها نه خبری از اسیتنگری بود و نه خبری از لامبریارد و نه خبری از آنریل انجین 4 بود و کدهای برنامه نویسی برای ساخت بازی ها به شدت پیچیده و بدون منبع آموزشی بودند و تنها یونیتی بود که بازی سازان می توانستند بازی های خود را نه با گرافیک بالا بلکه به صورت سطح پایین و با امکانات کم طراحی و برنامه نویسی کنند،که کیفیت بازی ها در یونیتی پایین بود و گرافیک دلچسب نداشت و همچنین امکانات بسیار کمی در یونیتی وجود داشت.

🔴 حالا بعد از گذشت این سه سال،شگفت انگیز بودن موتورهای بازی سازی برای همگان آشکار شده است،قابل ذکر است که موتورهای بازی سازی تنها برای ساخت بازی های کامپیوتر قرار نمی گیرد،موتورهای بازی سازی در پروژه های زیر کاربردهای بسیار زیادی  دارند :

1-ساخت انواع بازی ها برای 25 پلاتفرم مختلف که ویندوز و اندروید تنها 2 پلاتفرم از این 25 پلاتفرم هستند
2-ساخت پروژه های تعامل بصری در رشته معماری
3-ساخت پروژه های شبیه سازی کلاس های دانشجویان پزشکی
4-ساخت پروژه های شبیه سازی عملیات نظامی در جنگ های شبیه سازی شده
5-ساخت پروژه های شبیه سازی پرواز هواپیماها و  وسایل نقلیه زمینی و دریایی
6-ساخت  پروژه های انیمیشنی کوتاه
7-ساخت فیلم های سینمایی کوتاه
8-ساخت مجله های سه بعدی
9-ساخت پروژه های تولید محتوای آموزشی

📡 تا ساعاتی دیگر GDC 2017 آغاز خواهد شد...

🕹 از این رویداد بزرگ علمی لذت ببرید.


برای دریافت آخرین خبر ها از کنفرانس های مختلف در GDC 2017 به سایت زیر مراجعه کنید :

http://www.gdconf.com/


👱🏻 با ما در ارتباط باشید.


احمد کرمی