مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰شهریور

دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal

سلام دوستان عزیز


من برگشتم و خبرهای متنوعی رو خدمت شما ارائه میکنم.


چند روزی است که نسخه ی یونیتی 5.5 بتا منتشر شده است و سر و صداهایی را ایجاد کرده است،یادتون هست که در GDC 2014 با انتشار یونیتی و انقلاب Game Audio فصل جدیدی از انتشار نسخه ی جدید یونیتی آغاز شد و این سیکل توسعه برای 2 سال ادامه پیدا کرده است.


 مسئله مهم و شگفت انگیز که شبهات زیادی را در رابطه با یونیتی 5 در سال 2015 دامن می زد،عدم توانایی پیاده سازی نقشه های OpenWorld در یونیتی بود که با ارائه پروژه Cities Skylines توسط مدیر این پروژه خانم Mariina Hallikainen در سال 2015 پرونده ی این شبهات بسته شد.


با شروع GDC 2016 و نسخه ی جدید یونیتی یعنی 5.4 فصلی جدید رقم خورد و آن پروژه Adam بود،هنوز مشخص نیست با وجود اتمام نقشه ی Road Map در این تاریخ یعنی 20 سپتامبر 2016 - ما در GDC 2017 شاهد ظهور نسخه ی یونیتی 6 خواهیم بود یا نه؟


با ارائه پروژه Adam در GDC 2016 باید منتظر Assets های این پروژه احتمالا در یونیتی 6 باشیم....


اما با این حال می توان تصور کرد که اخبار هیجان انگیز دیگری حتما منتشر خواهد شد،زیرا که با ارائه نسخه ی آنریل انجین 4.13 و اضافه شدن ابزارهایی مانند Sequencer , Procedural Mesh Slicing  , Fluid  Surface جنگ انجین ها هر روز ابعاد تازه می یابد.


در این روزها می بینیم که ابتدا یونیتی و بعد از آن آنریل انجین 4 محبوب ترین انجین دنیا است و با توجه به آمارها و تعداد بازی های منتشر شده،انجین های دیگر مانند کرای انجین 5،استینگری 1.3 ،لامبریارد 1.3 و اس2انجین اچ دی حرکت رو به کند مضاعف دارند،شاید خالی از لطف نباشد که انجین های نامبرده به ترتیب جزء منزوی ترین انجین ها به حساب می آیند،زیرا که بر اساس سیاست ها و تصمیمات مورد نظر به این روز افتاده اند،اگرچه راه برای ادامه دادن وجود دارد و به پایان خط نرسیده اند اما تصور اینکه محبوب ترین انجین دنیا شوند،آب در هاون کوبیدن است.


مدتی قبل من در یک خطای بزرگ و اشتباه بزرگ فکر میکردم که می توان جایگزین های خوبی برای یونیتی 5 و آنریل انجین 4 پیدا کرد اما باید اعتراف کنم که من اسیر تصور اشتباهی بسیار بسیار بزرگ شده بودم.


من از شما دوستان ارجمند بسیار پوزش می طلبم...

این اشتباه بسیار بزرگ،برای من درس بسیار بزرگی بود


احمد کرمی