مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۴آذر

حدود 2ماه میگذرد که کلید واژه هایی را می خواستم پیدا کنم که بتونم این مقاله رو کامل بنویسم،بعضی از این کلید واژه ها جای حلقه های مفقوده بودند که امروز تونستم از ذهنم بیرون بکشم،قبل این مقاله چکیده ای در مورد بازی سازی و موانع آن در انجمن نوشتم،امروز بهانه ای شد تا بتونم مقاله ی تربیت خلاقانه در بازی سازی رو بنویسم که در ادامه دعوت می کنم ، دوستان عزیز و ارجمند این مقاله رو بخونن.




احمد کرمی
۲۴آذر

علم زمانی جایگاه خود را پیدا می کند که به آن اهمیت داده شود و اهمیت دادن به علم در واقع اهمیت دادن به خودمان و فرزندان و آینده است،در درجه اول علم بازی سازی با جهانی که در آن وجود دارد به نسبت جهانی که در آن زندگی میکنیم بسیار گسترده تر است و گویای این پیام است که شما آنچه در ذهن دارید را می توانید در آن پیاده سازی نماید اما این مهم در ایران متاسفانه فقط در قالب کاری تفریحی و بیشتر جنبه سرگرمی دیده می شود،این پیامی ...



احمد کرمی
۲۴آذر

 

 

در دنیای مدرن امروز ارتباطات علوم نقش سازنده ای برای روابط بین دانشگاه و صنعت را ایفا می کند،در واقع زمانی صنعت جایگاه خود را برای حل مسائل در جامعه بدست می آورد که رسالت دانشگاه نقش تعیین کننده این معادله است،طراحی و برنامه نویسی بازی های نسل جدید ارتباطات مهندسی را بین علوم مختلف روشن می سازد و علم بازی سازی را می توان در قالب 3 عامل اساسی طرح کرد:

 1-علم بازی سازی را می توان در حوزه سیاسی به عنوان ابزار جنگ نرم شناخت.

 2-علم بازی سازی را در اقتصاد به عنوان صنعتی بزرگ با درآمدی کلان یاد کرد.

 3-علم بازی سازی رسانه ای مانند رسانه هایی مثل سینما،تلویزیون،اینترنت و... بر شمرد که در حوزه روانشناسی و جامعه شناسی پیام رسان فرهنگی،اجتماعی و زمینه کاشت افکار برای رسیدن به اهدافی مشخص است.

 

 

 

 

احمد کرمی