مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

سلام عزیزان

همیشه در طول زندگی ام به دنبال یادگیری مطالب جدید بوده و هستم و هم اکنون نیز بسیار کنجکاو هستم و حتی در بدترین شرایط تا بهترین شرایط در زندگی ام به یادگیری و مطالب جدید پرداخته ام و در کنار آن به دیگران کمک کرده ام که آنها نیز به دنبال یادگیری باشند و اگر مشکلی برای آنها پیش بیاید، مشکل آنها را نیز مشکل خودم بدانم .... بگذریم، مفتخر شدم که در تابستان 1400 با تمام سعی و تلاشم بهترین ها را به کشور عزیزم ایران ارائه و نمایش دهم، شما را دعوت میکنم که کنفرانس های مهم من و تدریس های من در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران را مشاهده کنید و از نمایش این کنفرانس ها و تدریس ها لذت ببرید

 

لینک های مشاهده یا دانلود در یوتوب

Philosophy of Education Conference

Professional Ethics Conference

Corona and QAnon Truth Conference

Game Development Conference with Unity3D

E-Commerce Book Project Framework

Quick tutorial of Camtasia Studio software

Network Content Production Conference

Integrated Education Conference - Game Engines

Intro Ahmad Karami's new style of teaching courses 

[Complete] Ahmad Karami's new style of teaching

 

لینک های مشاهده یا دانلود در آپارات

 کنفرانس فلسفه - گروه احمد کرمی

کنفرانس اخلاق حرفه ای- گروه احمد کرمی

کنفرانس حقیقت کرونا و کیوانان -احمد کرمی

کنفرانس ساخت بازی های ویدیویی با موتور بازی سازی یونیتی

تعیین چهارچوب پروژه در کتاب تجارت الکترونیک - شاخه فنی و حرفه ای

آموزش سریع نرم افزار Camtasia Studio و برخی از امکانات آن

کنفرانس شبکه و تولید محتوا برای درس شبکه

کنفرانس آموزش تلفیقی و انواع محتوا در موتورهای بازی سازی 

سبک جدید تدریس احمد کرمی از دروس تحصیلی

[کامل] سبک جدید تدریس احمد کرمی از دروس تحصیلی

 

با نهایت احترام و ادب

در ارتباط باشید

احمد کرمی

نظرات  (۱)

سلام استاد

من نمیفهمم، یعنی چی باید سران بیگ تک زندانی یا اعدام شوند؟ کیو چیه؟ چه اتفاقی داره برای آمازون می افته؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی