مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

احمد کرمی

احمد کرمی

موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.18

 

 

🔊 همانطور که می دونید برای اولین بار در ایران آموزش های ویدئویی Script Canvas را به همراه مثال های مختلف در تمپلت(پروژه) جزیره ربات ها منتشر کردم و به زودی در کنار این آموزش های ویدئویی، این تمپلت رو هم برای یادگیری هر چه بیشتر شما بر روی اینترنت آپلود میکنم 😁😄

 

آموزش های ویدئویی ارتباط زبان ویژوال اسکریپتنگ Script Canvas با سیستم انیمیشنی گرافی پارامتریکال Emotion Fx رو هم برای اولین بار در ایران منتشر کردم و فعلا آمازون و کاربران مستقل تنها چند ویدئو برای Script Canvas منتشر کردند و بیشتر ویدئوها برای زبان Lua است و البته من هم به صورت مفصل و پایه ای آموزش های Script Canvas را دارم به زبان فارسی منتشر میکنم و این کار ادامه داره و لازم به ذکر است که هیچ منبع آموزش ویدئویی نیز برای ارتباط Script Canvas با Emotion Fx تا این لحظه در جهان وجود ندارد و من شروع کردم تا این ارتباطات رو بین این دو ابزار گرافی به نحو احسن برای اولین بار در ایران و جهان آموزش بدم و آموزش های ارتباط بین Script Canvas و Emotion Fx تمام نشده است و همچنان ادامه دارد و دارم روی اینترنت منتشر میکنم 💻📱

 

 برای دسترسی به آموزش های کامل من به صورت کاملا رایگان در یوتوب به آدرس زیر مراجعه کنید

https://www.youtube.com/playlist?list=PLGiO9ZyED9TMdfUmxK3hNbobHsYQjjVlH


پنج ساله اول+سیاست های مهاجرتی بین انجینی+دفاتر رسمی یونیتی و اپیک گیمز در ایران+تنها با آنریل می توان بازی های ایرانی در سطح جهان طراحی و فروخت مثل فارکرای و بتلفید

 

لطفا دوستان و آشنایان تون را به کانال بالا  👆  حتما معرفی کنید

🔵 با من همراه باشید
⚡️ با نهایت احترام و ادب
احمد کرمی بوکانی 🙏🌺

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی