مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

آموزش زبان نود بیسی گرافی Script Canvas در موتور بازی سازی آمازون لامبریارد

آموزش زبان نود بیسی گرافی Script Canvas در موتور بازی سازی آمازون لامبریارد

جزیره ربات ها آمازون لامبریارد 1 18 Script Canvas Component Animmation

چهار شات از موتور آمازون لامبریارد 1.18 - بازنویسی جزیره ربات ها

 

 

سلام دوستان 🌹

 

دوباره بعد از یک تاخیر کوتاه برگشتم و در خدمت شما هستم 😉

 

من چند ماهی است که به آموزش موتور بازی سازی آمازون لامبریارد با زبان پر قدرت Script Canvas رو شروع کردم و تاکنون نتایج خوبی با این زبان داشتم، البته اگر عمری باقی باشه، کل تابستان 1398 (2019) رو به این موتور اختصاص میدم و تا اون زمان مرتب آموزش ها و نکات مربوطه برای موتور آمازون لامبریارد رو بر روی یکی از کانال های زیر قرار میدم، البته من از سال 2016 بر روی این موتور کار میکنم و از همون سال یعنی 2016 که نسخه اولش منتشر شد تاکنون ده ها آموزش ویدئویی به زبان فارسی و چندین آموزش ویدئویی به زبان کردی برای موتور بازی سازی آمازون لامبریارد منتشر کردم

 

 

 

1- اکانت آپارات من : با وجود محدودیت شدید سرور آپارات در پردازش های Codec ویدئوهای من، این آموزش ها رو در آدرس زیر قرار میدم، اما بعضی از آموزش های من در این سرورها پردازش نمیشه،البته این فرصت خوبی هست که این سرورها در آپارت اصلاحات مربوطه را برای هر مدت زمانی و هر codec و حجمی انجام بشه

 

https://www.aparat.com/video/video/listuser/username/ahmad.karami/wrapper/true

 

aparat آپارت غیر قابل پردازش ویدئوها

 

2-اکانت یوتوب من : تا کنون تمام آموزش هام رو روی سرورهای یوتوب بارگذاری کردم و تمام و کامل.

 

https://www.youtube.com/channel/UCN9MWr1LFeR7i5AdkyxVMbg/videos?view_as=subscriber

 

 

لطفا دوستان و آشنایان تون را  معرفی کنید

https://www.youtube.com/playlist?list=PLGiO9ZyED9TMdfUmxK3hNbobHsYQjjVlH



🔵 با من همراه باشید
⚡️ با نهایت احترام و ادب
احمد کرمی بوکانی 🙏🌺

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی