مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات
احمد کرمی بوکانی-مدرس زبان سی پلاس پلاس کرای انجین 5 آموزش مهارت تجارت بین المللی
بازی اول شخص با زبان ++C در کرای انجین 5.4 (در حال توسعه)



🔴
سلام همکاران گرامی


در تابستان گذشته (1396)،برگزاری طراحی و برنامه نویسی بازی ها با زبان سیماتیک کرای انجین 5 انجام شد،اگر منصفانه قضاوت کنم،استقبال خوبی از آن انجام نشد و در پی فیدبک هایی که از معلمان،اساتید و مربیان سازمان فنی و حرفه ای دریافت کردم🕗 برگزاری این گونه کلاس ها باید با زبان ++C انجام میشد و من نیز قول داده بودم که در سال آینده این مهم حتما اتفاق خواهد افتاد و امروز اعلام میکنم که شما می توانید در این کلاس ها ثبت نام کنید و به تدریس ساخت بازی های کامپیوتری با زبان ++C در موتور بازی سازی CryEngine 5 خواهم پرداخت،لازم به ذکر است از آنجایی که مباحث برنامه نویسی بازی ها با زبان ++C کرای انجین 5 نیاز به مباحث دیگری برای درک مطالب و پیاده سازی کدها مانند کلاس ها،وراثت،چندریختی،الگوها و...دارد،قبل از برگزاری رسمی کلاس ها سوالات تون رو حتما مطرح بفرمایید


🕹 آدرس : در یکی از دانشگاه ها یا مدارس شهرستان بوکان برگزار خواهد شد ( به زودی اعلام خواهد شد)


👱🏻 مدرس : احمد کرمی

 ☎️ 09357942170


 📚 شروع کلاس ها از تاریخ ا تیر 1397 ویژه خواهران و برادران 📢


🔵از آوردن دوربین و فیلم برداری از جلسات اکیدا خوداری بفرمایید،حضور علاقه مندان با پرداخت شهریه اشکالی ندارد


🌏ارادتمند همه شما

  احمد کرمی بوکانی


نظرات  (۳)

سلام آقای کرمی
بنده اصالتا کورد هستم اما در بوکان زندگی نمی کنم
آیا این آموزش ها را به صورت مجازی در سایت های چون دانشجویار ،لیموناد و... قرار می دهید؟
پاسخ:
حجم مطالب بسیار بالاست و لازم هست در کلاس های من حضور داشته باشید و البته فکر نمیکنم انتشار آن در این شرایط با ویدئو کار درستی باشه و البته حجم مطالب در ویدئو ها نمی گنجد اما من دارم بیشترین تلاشم رو میکنم برای پایه گذاری ساخت بازی ها با زبان سی پلاس پلاس و سیماتیک در ایران...
آقای احمد کرمی
شما قبلا فرمودید که مهم ترین مشکل کرای انجین بودن فلوگراف هست اونم همراه با شیماتیک، همچنین گفتید که لامبریارد یه زبان اختصاصی برای لامبریارد به وجود اورده و خاصیت های فلوگراف رو وارد اون کرده و فلوگراف رو حذف نموده
می شه بگین چرا مهم  ترین مشکل کرای انجین فلوگراف همراه با شیماتیک هست و چرا لامبریارد فلوگراف رو حذف کرده؟
همچنین چرا کرای انچین اقدام به حذف اون نمی کنه؟
پاسخ:
سلام
من هرگز نگفتم سیماتیک مشکل داره!من گفتم سیماتیک در نسخه بتا هست و باید توسعه پیدا کنه و فلوگراف هم میراث کرای انجین 3 هست و خیلی استفاده میشه اما دلایل دیگری هم داره که در کتابم توضیح دادم و به شدت هر دو یعنی فلوگراف و سیماتیک و تا اکنون حتی سی شارپ وابسته به C++ هستند اما برای لامبریارد چون بیشتر مردم و شرکت ها به آمازون درخواست حذف فلوگراف رو دادند تیم لامبریارد فلوگراف رو حذف کرد
البته فلوگراف در کرای انجین 5 هنوزم استفاده میشه و نودهای با ارزشی داره که در کتابم مفصل به این مباحث مانند سیماتیک فلوگراف و تمرکز اصلی به زبان c++ پرداختم
پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید

با سلام خدمت شما مدرس عزیز و محترم

بنده قصد یادگیری کرای انجین را دارم ولی منابع خوب و کاملی برای این کار وجود ندارد

می شود شما کرای انجین را تدریس کنید و در سایت های ایرانی همچون فرادرس ، تاپ لرن و ... قرار دهید

پاسخ:
سلام دوست گرامی

خیلی دوست دارم در خدمت شما و دیگر علاقه مندان باشم اما متاسفانه در این ماه ها کمترین زمان را دارم و مشغول هستم،شما می توانید کتابی که در رابطه با کرای انجین منتشر کردم و مراحل گام به گام آن توضیح داده شده است را مطالعه و به کار بگیرید

با سپاس فراوان از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی