مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

سلام به همه دوستان عزیز


مسئله ای که میخوام امشب مطرح کنم ارتباطی به بازی سازی نداره،هر چند وقت یکبار یکسری مطلب متفرقه رو اینجا منتشر میکنم که بسیار جالب می تونه باشه،حداقل اگر شما با من موافق نیستید می تونم بگم که برای من این مطالب متفرقه جالب هست و من هم به نظر شما احترام میگذارم....این مطلب برای من خیلی جالب و قابل توجه است و البته برای دوستان مدرک گرا زائقه خوشی نداره اما من هم جزء افرادی هستم که معتقدم دروس تئوری دانشگاه ها چه در صنعتی شریف و امیر کبیر و چه در یک



دانشگاه ناشناخته در مناطق محروم هر دو دانشجو رو تئوری محور و بدون تخصص فارغ التحصیل می نماید،این گفته من برای رشته های مهندسی-کامپیوتر اثبات شده است،البته خیلی وقت بود که میخواستم این مسئله رو مطرح کنم اما مجال و بهانه ای به طور قطع نمی توانستم پیدا کنم و هر چند وقت می شنیدم حتی نوابغ رشته کامپیوتر نیز از این مسئله پیروی می کردند و شنیده های متفرقه نمی توانست جای سند و مدرک محکمی را بیان کند،قطعا یک تصویر گویای هزاران کلمه و جمله است.

متاسفانه دانشگاه های ما دانشجویان تئوری محور را فارغ التحصیل می کنند و بایستی توجه کرد که اینترنت نیز پر از پایان نامه های آماده است که این اتفاقات تاسف آور است،تحصیلات عالیه و دانشگاهی می‌تواند راهی برای ورود به بازار کار و پیداکردن شغلی با درآمد مناسب باشد. ترک تحصیل اما پایان راه نیست و حتی می‌تواند گاهی نتایج بهتری داشته باشد،خیلی از افراد رو میشناسم که با وجود اینکه علم مکانیک ماشین رو تجربی بدست آورده اما از فوق لیسانس و دکترای مکانیک بسیار زبده تر و متخصص تر و همچنین با تجربه تر هستند،حالا به تصاویر زیر دقت کنید و آن را بخوانید اگر شوکه نشوید،مطمئنا برای شما جالب و جذاب خواهد بود،نه تنها دانشگاه صنعتی شریف و امیر کبیر بلکه قدیمی ترین دانشگاه ها نیز به چالش کشیده شده اند،نوابغ به خوبی می توانند این چالش را با ظرافت هر چه تمامتر انجام دهند



دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal



دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal



دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal


دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal



حالا می تونید با خیال راحت تصمیم بگیرید،موفقیت رفتن به دانشگاه مشهور نیست بلکه موفقیت در کشف،تولید و آموزش علم است،امیدوارم این چکیده هم برای شما مفید بوده باشه



برای دریافت ویدئوهای جدید از اخبار،تریلرها و آموزش ها نیز به کانل احمد کرمی در آپارات مراجعه کنید


کلیه مقالاتی که نوشته ام بر اساس تجربه ی شخصی من است.


لطفا منبع را ذکر کنید


با تشکر


۹۳/۱۱/۲۰
احمد کرمی

نظرات  (۱)

سلام بسیار جالب بود واقعا شگفت زده شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی