سفارش پروژه ها

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

سفارش پروژه ها

سفارش پروژه با موتورهای بازی سازی مختلف پذیرفته می شود-برای سفارش پروژه با شماره 09357942170 (احمد کرمی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه به صورت توافقی است.

دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،S2Engine HD،S2Engine،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal


سلام


توی این مدت کارهایی داشتم که نمی تونستم در خدمت شما بزرگواران باشم و کانال های مختلف تلگرامی رو بستم و از این به بعد اخبار و مطالب جالب رو از این سایت پیگیری بفرمایید.


در ارتباط باشید

احمد کرمی

09357942170

پذیرش آموزش و پروژه

با قیمت توافقی


زمستون داره کم کم تموم میشه و چند روز اخر زمستون 96 و چند روز اول بهار 97 برای بازی سازان ایران و دنیا مهیج خواهد بود و در این روزها جدیدترین امکانات و نمونه کارهای جدید و ویژگی های منحصر به فرد گیم انجین ها رو نمایی خواهد شد و هر ساله این اتفاق تکرار می شود و اسم این رویداد GDC است و به معنی کنفرانس توسعه بازی ها است اما حقیقتا از سال 2014 این کنفرانس ها رنگ و بوی خاصی دارند و تنها به بازی سازی ختم نمی شود مباحثی مانند پروژه های معماری، تولید محتوا، شبیه سازی ها و... نیز پرداخته می شود 



رویداد بزرگ GDC 2018 روز دوشنبه 28 اسفند 1396 شروع میشه و 5 روز ادامه خواهد داشت و بعد از گذشت 2 سال، قراره شرکت کرایتک،موتور قدرتمند کرای انجین 5.5 منتشر کنه و این همه داستان نیست، جالبه بدونید که کرایتک اعلان کرده که مستندسازی خوبی برای کرای انجین تهیه کرده و مراحل آن در حال پیشرفت است و می دونید که اسرار کدهای کرای انجین داره برای بازی سازان دنیا با این مستندات فاش میشه، این خبر یعنی به شما قدرت میده که بازی های ایرانی رو با کرای انجین بسازید و سیکل مستندسازی و آموزش های رایگان کرای انجین تا تابستان 2018 به اتمام خواهد رسید و کرایتک اعلان کرده که روی ساخت آموزش های کرای انجین تمرکز کرده است و بخش هایی از آموزش ها را تهیه کرده که افراد بتونند از یونیتی و آنریل به کرای انجین مهاجرت کنند و حتی پروژه های کوچک بازی سازان تنها و مستقل را پشتیبانی خواهد کرد.


آمازون لامبریارد 1.12 حدودا 2 ماه قبل منتشر شد و آمازون اعلام کرده که فلوگراف را حذف کرده و تا 2 نسخه دیگر به طور کامل کدهای فلوگراف و سیستم قدیمی انتیتی entity  یا همان اشیا بازی برگرفته از کدهای کرای انجین را حذف خواهد کرد و سیستم جدید کامبونت گرا  add component را به صورت کامل جایگزین سیستم قدیمی خواهد کرد و حداقل بازی هایی که برای اندروید با قدرت موتور بازی سازی لامبریارد ساخته می شود نسخه 5 اندروید خواهد بود و حداقل خروجی حجم بازی 25 مگابایت است و طبق اعلان آمازون سعی می شود حداقل حجم خروجی دوباره کاهش داده شود اما سیستم نودبیسی اسکریپت کانوس در لامبریارد در حال تکامل است و هنوز تکمیل نشده است و کنار سیستم انیمیشن اموشن اف ایکس Emotion FX طبق اعلان آمازون،این سیستم انیمیشن قدرتمند و مورد کاربرد در شرکت های معروف ساخت بازی Ubisoft , EA به لامبریارد اضافه شده است


یونیتی 2018.1 در راه است و این نسخه در حالت بتا به سر می برد و ویژگی های اضافه شده در این نسخه هر کسی را وسوسه می کند آن را دانلود کند و از آن استفاده کند،برخی از ویژگی های اضافه شده در یونیتی 2018.1 شامل سیستم متریال ادیتور نودبیسی یا همان شیدر نود است و شما شیدرها و متریال های تان را بدون کد نویسی تنها با اتصال نودها با کیفیت بسیار عالی می توانید بسازید و ویژگی بعدی اضافه کردن امکانات مدل سازی نرم افزارهای مکس و مایا به داخل یونیتی و استقلال یونیتی از اپلیکیشن های مدل سازی سه بعدی است و تیم مدل سازی در حال اضافه کردن امکانات مدل سازی سه بعدی بیشتر به داخل یونیتی است و لازم به ذکر است امکانات مدل سازی با نام Designer Tool در داخل کرای انجین و لامبریارد موجود است، همچنین یونیتی در سال گذشته اعلام کرده که سیستم نودبیسی برنامه نویسی جدیدی مانند بلوپرینت آنریل 4 به یونیتی اضافه می شود اما همچنان مشخص نیست که در کدام نسخه اضافه خواهد شد


در این روزها پلاتفرم های مختلف واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بیشترین محبوبیت را دارند و در بین همه گیم انجین ها یا همان موتورهای بازی سازی آنریل انجین 4.18 بیشترین امکانات این پلاتفرم ها را از دیگر موتورهای بازی سازی دارد و یونیتی نیز در حال تحقیق و توسعه این پلاتفرم ها است و به زودی آنریل انجین 4.19 با امکانات بیشتر در رابطه با این پلاتفرم ها منتشر خواهد شد، حدود 4 ماه است که شرکت اپیک گیمز ، نسخه جدید از آنریل انجین منتشر نکرده است


آخرین نسخه از استینگری محصول شرکت اتودسک موتور بازی سازی استینگری 1.9 است و بازی سازان جهان معتقدند که امکانات اضافه شده در کل نسخه استینگری، نسبت به موتورهای بازی سازی مدرن امروزی، بسیار عقب و اولیه است، باید منتظر باشیم اتودسک چه برنامه ای برای GDC یا همان Game Develop conference امسال دارد.


فراموش نکنید همه انجین ها یا موتورهای بازی سازی دارای نقاط ضعف و قوت خاص هستند


در ارتباط باشید

احمد کرمی

09357942170

پذیرش آموزش و پروژه

با قیمت توافقی


۹۶/۱۱/۲۸
احمد کرمی

نظرات  (۶)

اقا بازگشت شما رو تبریک می گم
پاسخ:
خواهش میکنم
درخدمتم
سلام آقای کرمی - خوشحالیم که برگشتید

به نظرتون برای طراحی بازی های اول شخص ،کرای انجین از انریل بهتره؟

پاسخ:
سلام و سپاس
هر کسی نظری داره اما از وقتی که با کرای انجین آشنا شدم و لامبریارد بنیان گذاری شد،انجین های دیگر برام دلچسب نیست،الان آنریل 4 برای ساخت بازی ها گزینه مناسب و بهتری است چون نهایی شده اما لامبریارد و کرای انجین در نسخه بتا بسر می برند و هر دو شرکت کرایتک و آمازون در حال تهیه اسناد و تهیه حجم خوبی از مباحث آموزشی برای لامبریارد و کرای انجین هستند،در واقع در حال مستندسازی هستند اما در این بین کاربر پسندی کرای انجین 5 از تمامی انجین ها بالاترین است و قدرت انجین ها رو هم شما می تونید قضاوت کنید
سلام - ممنون از پاسختون 


ببخشید یه سئوال دیگه : 

 به نظرتون فلوگراف حذف میشه در کرای انجین 5 ؟

سئوال بالا دغدغه منه ،،،آدم هم بخواد زبان سیماتیک و هم فلوگراف را یاد بگیره سخت میشه ،،،،انریل با بلوپرینت همه را یکپارچه کرده .



پاسخ:
سلام خواهش میکنم
من از تیم کرای انجین پرسیدم
فعلا برنامه ای برای حذف فلوگراف ندارند
بله بلوپرینت کل سیستم گردش بازی رو با API های ++C نوشته شده کنترل و هدایت میکنه

البته خود بلوپرینت به دو بخش Blueprint Level و Blueprint Class تقسیم شده اما تو کرای انجین به ترتیب به فلوگراف و سیماتیک تقسیم شده،مسئله اینجا داکیومنت ها هستند نه اینکه یادگیری یک گیم انجین سخت باشه

سختی گیم انجین خلق گیم انجین هست،استفاده ازش به پشتکار و تجربه برمیگرده
تو انجین های مختلف مکانیزمی دارن که میگن برای بازیسازی بدون کدنویسی هستش که اسم های مختلفی تو هر انجین مثل بلوپرینت-نودبیسیک دارن. 
این حرفی که زدم درسته؟ همشون سیستمی هستن برای بازیسازی بدون کدنویسی منتها با اسم های مختلف؟ و اینکه تو یونیتی همچین چیزی وجود نداره؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز

در بیشتر انجین ها وجود داره

یونیتی رو نصب کنی به صورت پیش فرض وجود نداره و چندتا پکیج وجود داره که باید یکش رو به یونیتی وارد کنی
در آنریل 4 به صورت پیش فرض وجود داره،اسمش بلوپرینت هست
در کرای انجین به صورت پیش فرض وجود داره و اسمش سیماتیک هست و فلوگراف در آینده طبق گفته کرایتک حذف میشه
در لامبریارد به صورت پیش فرض وجود داره و اسمش اسکریپت کانوس هست و فلوگراف در نسخه 1.13 یا 1.14 لامبریارد حذف خواهد شد


ممنون  آقای کرمی از اینکه همیشه پاسخگو هستید 
زبان سیماتیک خیلی قویه و  در بازی HUNT  مورد استفاده قرار گرفته 
یعنی اینا چند سال قبل این زبان را ساختند و خودشون استفاده کردند 
الان دارنند توسعه اش میدن برای بازی ها ی مختلف که همه بتونند سبک ها ی مختلفی را کار کنند مانند ( یونیتی و انریل )  ،،،

یکی از کارشناسانشون میگفت با زبان سیماتیک میتونید بازی AAA  بسازید و این خبری خوبی می تونه باشه ولی می گفت هنوز جای کار داره و باید توسعه داده بشه ،


اینم سندش : 

https://www.cryengine.com/news/development-roundtable-1-what-s-new-about-schematyc-fresh-features-coming-to-cryengine


باید صیر کنیم GDC2018 کرای چی کار میکنه،،
( منتظر دایکیومنت ها هستم- موتور که  انصافا  خوبه  )

ولی اگر تو نمایش GDC خوب کار نکنه دیگه من میرم انریل

کرای چیزی را نداره از دست بده ،،
مخصوصا با نسخه 4.19 انریل باید تمام قدرتش را نشون بده



علت صبر من برای کرای اینکه ،،،من از آلمانی ها خوشم مییاد و روابط بهتری با ایران دارنند تا امریکا ( ما راتحریم نکردند )

آقای کرمی ممنون.
پاسخ:
سپاسگزارم

من از روزی که کرای انجین 3 رو دیدم دیگه هیچ موتور دیگه ای به چشمم نمیاد،برنامه نویسی در کرای انجین 3 بسیار سخت و طاقت فرسا بود به همین دلیل مجبور شدم به انجین یا انجین هایی مهاجرت کنم که بیشترین شباهت رو به کرای انجین داشت به همین خاطر در این چند سال سعی کردم بعد از یونیتی 3 یونیتی 4 و یونیتی 5 که انجین نسبتا ساده ای بود به طرف آنریل انجین 4 برم اما بازهم یونیتی و آنریل 4 در هر نسخه و آپدیت چشمم رو نگرفت و خصوصا الان که در کرای انجین 5.4 به راحتی میشه صحنه های واقعی رو معادل آنریل انجین و یونیتی 2018 ایجاد کرد،خب در این سال ها بیشترین شباهت به کرای انجین 3 رو موتور بازی سازی S2Engine HD 1.4.6 و S2Engine HD 1.4.5رو دیدم که پر از باگ و کرش است و قید این انجین رو مثل آنریل 4 زدم،اگرچه کار کردن با یونیتی رو به شدت کاهش دادم اما یونیتی الان نیز موتور شماره یک من است،در سال 2016 موتور اتودسک استینگری آمد و این موتور تا نسخه 1.9 به بدی یونیتی 4 است و نمی توان استینگری رو حتی با کرای انجین 2 نیز مقایسه کرد،لامبریارد نیز متولد شد اما آمازون بیشتر از اینکه علاقه به ساده سازی موتورش داشته باشد کنار آن امکانات زیاد دیگری به لامبریارد اضافه کرده است،لامبریارد ساده شد اما ابزارهای پیچیده نیز به آن اضافه شده،گویی این انجین برای ایرانی ها و خیلی از کشورهای دیگر ساخته نشده است،من پیچیدگی آنریل 4 را با لامبریارد یکی میدانم،من مجبور شدم به انجین های دیگر مهاجرت کنم به امید اینکه شباهت این انجین ها مانند کرای انجین باشد،اما هیچ کدام مانند کرای انجین نیست،کرای انجین همان کرای انجین است و هر انجینی همان انجین است،حتی الان به جرات می توانم بگویم که نمی توان لامبریارد و کرای انجین را یکی دانست،من به این نتیجه رسیدم که یونیتی و کرای انجین انتخاب خوبی هستند،چون ابزارهای آنها کاربر پسندانه است،فقط یک مسئله حل شود و آن مستندات برای کرای انجین است.

کرایتک در GDC 2018 امیدوارم همه ما را سورپرایز کند
سلام آقای کرمی
بنده پس از معرفی لامبریارد به جامعه ایرانی توسط شما به تصمیم گرفتم که از کرای انجین دل بکنم و برم سراغ لامبریارد.
خوب مشکل این هست که زمانی که تصمیم به دانلود لامبریارد کردم دیدم که DGC 2018 برگزار شده و کرای انجین ویژگی ها خوب و پشتیبانی بهتری رو برای کرای انجین 5.5 در نظر گرفته شده
آیا  مهاجرت به لامبریارد کار عاقلانه ای است آنهم زمانی که کرای تک کرای انجین5.5 را منتشر کرد؟

پاسخ:
سلام

من در چند سال گذشته،انجین های مختلفی معرفی کردم و ویژگی و معایب هر انجین رو معرفی کردم،بستگی به شما داره که چه انجینی رو انتخاب کنید،آیا تیم دارید؟آیا سرمایه خوب دارید؟برای چه پلتفرم یا پلاتفرم هایی می خواهید بازی رو منتشر کنید ؟ آیا برنامه نویسان تیم شما یا خود شما چقدر به ++C مسلط هستند یا هستید؟
بیشتر بازی سازان ایرانی دوست دارند کمترین کد رو تایپ کنند و بهترین نتیجه رو دریافت کنند،من در این چند سال گذشته به این نتیجه رسیدم که آدم می تونه در هر انجینی که بخواد پیشرفت کنه و اون رو یاد بگیره.
شما می تونید تحقیق کنید و بین لامبریارد،کرای انجین،انجین مناسب رو انتخاب کنید.

در تمام این سال ها،بازی سازان ایرانی فکر کرده اند،نظرات من عوض میشه و در هر بار و در هر دوره انجین ها رو بر اساس نظراتم عوض میکنم و به گیم انجین های مختلف سوئیچ می کنم! من فقط گیم انجین های مختلف رو معرفی میکنم بر اساس اخبار انگلیسی و نظرات کاربران حرفه ای خارجی.

اما بازی سازان ایرانی نتوانسته اند در تمام سال های گذشته بازی معادل کرایسیس 3،کالاف دیوتی،فارکرای 3 یا 4 را بسازند چون گیم انجین اشتباه را انتخاب کرده اند.

فکر میکنم،من نیز باید یک گیم انجین انتخاب کنم و تمامی تمرکزم را برروی یک گیم انجین قرار دهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی