سفارش پروژه ها با انجین های مختلف با قیمت توافقی

مرجع تخصصی آموزش-طراحی-برنامه نویسی ( پروژه های بازی -پروژه های ویژوالیزیشن-پروژه های شبیه سازی )

سفارش پروژه ها با انجین های مختلف با قیمت توافقی

مرجع تخصصی آموزش-طراحی-برنامه نویسی ( پروژه های بازی -پروژه های ویژوالیزیشن-پروژه های شبیه سازی )

سفارش پروژه ها با انجین های مختلف با قیمت توافقی

سفارش پروژه با انجین های مختلف پذیرفته می شود-برای سفارش پروژه با شماره 09357942170 (احمد کرمی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه به صورت توافقی است.

آخرین نظرات

ویژگی های منحصر به فرد S2Engine HD 1.4.6 Preview

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal

سلام دوستان عزیزم


از سال 2012 با این انجین کار میکنم و از این انجین خیلی خوش میاد،به این خاطر بیشتر ابزارهای آن رایگان هست،البته برای ابزارهای دیگه هم که رایگان نیست،ارزش خرید رو داره اما برای ما بازیسازان مستقل و ایرانی ها با همین نسخه رایگان هم کلی میشه بازی های متنوع و خیلی جالب ساخت.


در مقاله قبلی به ویژگی های قدرتمند S2Engine HD در نسخ مختلف قبلی از 1.3.0 تا 1.4.6 نگاهی کوتاه و گذرا داشتم و به برخی از ویژگی های آن نگاهی انداختم و به معرفی کلی و اجمالی آن از طریق دموها و آموزش ها پرداختم.

به زودی آموزشی در رابطه با نحوه نصب این انجین ارائه خواهم داد اما قبل از آن نگاهی دقیق تر و البته تخصصی تر به این انجین خواهم داشت.

پس برای دیدن تور گردشگری در دنیای S2Engine HD 1.4.6 با من همراه شوید.



نسخه ی پیش نمایش S2Engine HD 1.4.6 در حال نزدیک شدن به نسخه نهایی است،این نسخه بزرگترین و البته بهترین آپدیت هایی است که در طول انتشار S2Engine HD اتفاق می افتد،ویژگی های بسیار زیاد اضافه شده و تعداد بسیار زیادی از باگ ها اصلاح شده اند.

در این پست به شما نسخه اپدیت ماژور رو نشون میدم.



سیستم اقیانوس و دریا

تاثیرات آب اقیانوس یا دریا در دنیای S2Engine بسیار و به خوبی بهبود پیدا کرده است،با استفاده از راه حل(الگوریتم) multi-threaded realtime FFT موج های آب اقیانوس یا دریا به صورت واقع گرایی شبیه سازی شده است(آب دینامیک سه بعدی).

همچنین Shading در displacement maps به صورت بهبود یافته ای قابل نمایش است و یک سیستم جدید برای شبیه سازی کف موجود در آب،انکسارهای کروماتیک خطای دید،موج های زیرین آب از هم جداشونده شبیه سازی شده است،حالا شما می توانید پارامترهای بسیار زیادی را تنظیم کنید تا اقیانوس یا دریای شما دلخواه (کاستومایز) شود.

دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal



ابزار جاده

در این نسخه زمان زیادی برای ویرایش و ایجاد ویژگی های هر چه بهتر ابزار جاده صرف شده است،انطباق موتور ترین بهبود یافته است،منحنی های قطعات پیوسته ی جاده ها با استفاده از اسپلاین ها آپدیت شد،حالا شما می توانید کنترل بیشتری برروی جاده طراحی شده ی سه بعدی داشته باشید.کار کردن برروی ابزار جاده برای بهبود هر چه بهتر تقاطع چهار راه ها و اصلاح بعضی از عملکردها ادامه دارد.



دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal






یک ابزار deforming جدید برای مش ها پیاده سازی شده است،مثلا برای ساخت نرده ها



دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal




سیستم ابزار جاده توسعه داده شده برای پشتیبانی از رودخانه ها(به صورت سه بعدی)،یک سیستم shading جدید هم به ابزار رودخانه برای تنظیم جوش و خروش و چگالی کف های تولیدی شده رودخانه اضافه شده است



دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal




دریاچه ها

در این نسخه 1.4.6 S2ENGINE HD می توانید به راحتی دریاچه ها را ایجاد کنید،این دریاچه ها دارای شیدرهای ویژه ای هستند که شبیه شیدر اقیانوس و دریا که برای شبیه سازی آب به همراه کف،تندی و متلاطم بودن و شکست و انعکاس است.

از آنجایی که دریاچه ها مانند اقیانوس و دریاها حجمی به صورت سه بعدی هستند شما می توانید عکس العمل ها اشیاء فیزیک در برخورد با آب دریاچه و موج های زیر آبی را ایجاد کنید و برروی این مورد گفته شده حساب کنید.




دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal



سیستم پروگرافینگ بازی

ابزار پروگرافینگ بازی یا ابزار Game Machine یکی از ویژگی های ماژوری در این نسخه است که نشان داده شده است.این ابزار جایگزین سیستم درختی Event-handling  است.این ابزار یک سیستم نودبیس است برای ویرایش بصری منطق اشیاء موجود در بازی و انیمیشن ها است.


دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal



این سیستم بر پایه لایه های ماشین با وضعیت های محدود یا همان گراف های FSM  است،یک منبع جدید که می تواند داخل اشیاء در بازی لود شود.

هر لایه وابسته شده است به کانال انیمیشن که می تواند ماسک شود از اشیاء والد که توسط وضعیت های گراف ترکیب شود یا به وضعیت های مختلف منتقل شود،در هر زمان از اشیاء در بازی تغییر می یابد بر پایه رخدادهایی که تولید می شوند و به دیگر وضعیت ها یا State ها انتقال داده میشوند.

State ها قابل دستیابی برای انیمیشن ها یا اعمالی که اجرا میشوند.انیمیشن ها می توانند Blend شوند وقتی که transition یا انتقال روی میدهد.عکس العمل ها انجام می شوند به صورت ویژه بر پایه نوعشان و می توان متغیرها توسط کاربر استفاده شود یا ذخیره شود.

تنوع بسیار زیادی از عکس العمل ها(Actions) ها وجود دارد و قابل دسترس است برای انجام همه ی اعمالی که برای منطق اشیاء در جهان S2Engine HD ضروری است.


وقتی بازی را اجرا میکنیم به صورت Real Time نمایش داده میشود،وضعیت جاری که یک شی را انتخاب میکنیم انتقال وضعیت ها صورت میگیرد وقتی که رخدادی با محتوای متغیرها اتفاق می افتد،البته راهی هست که به صورت ساده شده وضعیت های منطق بازی را دیباگینگ کرد،وضعیت ها و انتقال ها به صورت گراف نمایش داده می شود و توسط اتصالات نودها باهم ترکیب می شوند.



سیستم آب و هوا


تعدادی از بهبودهایی که در تکنولوژی سیستم آب و هوا وجود دارد،یک شیدر جدید قطرات باران پیاده سازی شده است،حالا باران با نفوذش به همراه باد تاثیراتش را برروی همه ی اشیاء در دنیای S2Engine HD 1.4.6 با شبیه سازی پخش قطرات برروی آن به نمایش می گذارد.

یک نوع از دیکال به همراه شیدر ویژه ای گودال بسیار کوچک و عکس العمل از مقدار آب بارانی که باریده شده است را در سکانس زیر به نمایش در می آید.


ویدئوی بارش باران در نسخه ی S2Engine HD 1.4.6 در کانال آپارات





انعکاس محیطی cube-map برنامه ریزی شده


یک نوع شیدر انعکاسی cube map که پیاده سازی شده است،به اضافه ی  اینکه قبلا انعکاس محیطی  Sphere-map پیاده سازی شده بود،حال Cube-projected   یک نوع محیط برنامه ریزی شده است که به شکل مکعبی است که انعکاس محیطی را با نتیجه ی منطقی تری  بهتر به نمایش می گذارد.




دیگر ویژگی ها


انتقال حالت  Time Based Lod اضافه شد(جایگزین انتقال distance based lod)

تنظیمات جدید Tone mapping  در ادیتور SpecialFX اضافه شد

بهبود تاثیرات Bloom and LensFlares در Post Processing Effect   

بهبود تاثیرات Bloom در Post Processing Effect  
بهبود تاثیرات Lens Flare در Post Processing Effect  

بهبود سطح reflection shader  

بهبود Depth Based Occlusion Culling



ورودی


یک نوع ویژگی بیشتر،سیستم نقشه بندی ورودی که سابقا پیاده سازی شده بود که اجازه میداد نسبت دادن کلیدهای صفحه کلید،دکمه ها،triggers که از طرف استفاده کنندگان(کاربران) به صورت برچسب تعریف شده بود حالا می توان داخل GameMachines (سیستم نود بیس) یا اسکریپت ها مدیریت شود.


Xbox Pad نیز پشتیبانی میشود




ابزار CutScene (نمایی از صحنه)

این ابزار توسعه داده شد و پشتیبانی می کند از همه ی اشیاء و پارامترهای Scene

انواع دیگری از track ها اضافه شده است :

Event هایی که در track ها می افتد به شما اجازه می دهد به Game Machine (گراف FSM) به صورت Event فرستاد.

در track که آبجکت ها(اشیاء) قرار دارند می توان در زمانی که CutScene در حال اجرا است این آبجکت ها (تکثیر) شوند.

زمان track به شما اجازه می دهد که زمان سرعت CutScene را تغییر دهید.



دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal




حالا منحنی های track که انتخاب شده اندبه صورت اسپلاین نمایش داده شده اند و داخل Curve View به شما اجازه داده می شود که به آسانی موقعیت های keyframe و محتوای آن به صورت شکلی منحنی تغییر یابد.



پشتیبانی از ادیتور ساخت PLUGINS

حالا ادیتور S2Engine HD 1.4.6  می تواند modules های خارجی به صورت پلاگین را با توجه به Functionality توسعه یافته لود کند،پلاگین ها با استفاده از Visual studio S2ENGINE HD C++ SDK پیاده سازی و توسعه پیدا می کنند.



قبل از S2Engine HD 1.4.6 پلاگین زیر ساخته شده است :


Building Generator (ساخت خانه تا آسمان خراش)

با این پلاگین شما انواع و اقسام هر نوع ساختمانی از یک خانه تا یک آسمان خراش را می توانید بسازید،این ابزار از پلاگین به شما اجازه می دهد هر تعداد از کف اتاق،سقف،پنجره،بالکن،تکسچرها و تعداد زیادی از پارامترهای کاستومایزینگ را داشته باشید.شما می توانید همه ی پلاگین ادیتور ها را به صورت جداگانه داشته باشید



باگ های اصلاحی و بهبودها در نسخه ی S2Engine HD 1.4.6

سیستم هایرلکی

سیستم مدیریت هایرلکی صحنه بهبود های بسیار عالی داشته است،به عنوان مثال شما می توانید به آسانی Itemها (همان Asset ها) رابه داخل صحنه یا شی یا به صورت Attachment مستقیما Drag & Drop کنید.


دیگر تغییرات

ماژولیژن    specular/reflection intensity    برای هر لایه ی متریال که شامل کانال نرمال مپ است.

فایل FBX نیز امپورت می شود.

امکان اختصاص دادن متریال ها به هر تک مش که LOD آن را شامل میشود اضافه شد

اضافه شدن کیفیت شیدر متریال برای پارامترهای Level ، کیفیت متریال ها به صورت اتوماتیک بر پایه  LOD  می تواند باشد یا با انتخاب high, middle, low است.

  برای هر یک از لایه متریال ها alpha masking اضافه شد،بر پایه کانل آلفا لایه تکسچر Diffuse است.
بهبود کلیپرهای ambient light ،حالا کلیپرها مستقل از ambient light ها هستند و حالا در بین ambient light  ها می توانند بهره مندی داشته باشند.

TIFF format برای  heightmaps های 16 بیتی می تواند امپورت شوند.

بهبود FXAA anti-aliasing

بهینه سازی ایجاد یا بروز رسانی decals ها

اضافه شدن گزینه “AlignToWorld” وقتی آبجکت ها قرار می گیرند یا حرکت داده شوند.

ادیتور object material list dialog اضافه شد و جایگزین دیگری برای drag&drop تغییرات متریال آبجکتها است.

اضافه شدن ویژگی Drag and Drop تکسچرها به داخل texture browser به داخل قاب لایه متریال.

اصلاح drag and drop متریال ها،حالا شما می توانید متریال ها را ببینید در حالت انتخاب در زمانی که Drag اتفاق افتاده اما هنوز Drop نشده است.

گذشته از این حالا شما می توانید آبجکت هایی که نسبت به هم رابطه دارند را حذف کنید.

حالا ادیتور نمایش می دهد ابجکت هایی که منطق خویشاوندی و رابطه ی منطقی با یکدیگر دارند با خطوط به هم متصل هستند

بعضی از عملکردهای Physics joints اصلاح شد

زمانی که انجین را باز می کنید و برای کارت های با NVIDIA Drivers 334.89 کرش اتفاق می افتاد،حالا این اصلاح شده است.

بعضی از عملکردهای شیدر Realtime Local Reflections اصلاح شد

پارامتر OnlyOnRoads برای ابجکت Decal class اضافه شد.

دکمه Pick Color برای ابزار Paint terrain  اضافه شد،برای انتخاب رنگ و paint  آن مستقیما برروی color mask ترین .

خرابی گزینه Smooth در لبه های ترین و هم چنین در حین امپورت heightmap اتفاق می افتاد که این عملکرد نیز حل شد.

اضافه شدن امکان دراگ Keyframe ها در تایم لاین DayTime

بهینه سازی کلی بیشتر از rendering subsystem

پشتیبانی از کارت گرافیکی INTEL HD 4000 نیز اضافه شد.

بهبود سایه زنی Particle System : حالا پارتیکل سیستم سایه های تولیدی از آبجکت ها را که نور خورشید به آن تابیده شده است را دریافت می کند.

اثر پیجش و چرخش ParticleSystem  اصلاح شد.

همزمانی عملکرد کارت های AMD Radeon نیز حل شد.

اضافه شدن دکمه های LoadFX, saveFX و restoreFX برای ابزار FX postprocessing

دستور Show In Explorer در داخل project browser اضافه شد،برای نمایش فایل های بازی داخل پوشه های Windows Explorer

ادیتور بوسیله Visual Studio 2010 ریکامپایل شد.

بعضی از زمان ها vertex ambient occlusion بر روی مدل بعد از محاسبه نمی توانست اپدیت شود،این مشکل نیز حل شد.

در ابزار model/animation ،اگر شما اضافه می کردید یک نود را آن را انتخاب می کردید و ماسکی از این نود ها در ادیتور باعث کرش میشد که این مشکل نیز حل شد.

پارامتر Slope در لایه paint کار نمی کرد که این مشکل نیز حل شد





قیمت جدید برای S2Engine HD , Editor ,...

نسخه ی S2ENGINE HD 1.4.6 با یک لایسنس جدید ارائه میشود.




 : S2ENGINE HD will be offered in more than one solution

1) S2ENGINE HD base pack (Editor + Engine) about 9.99€ + tax + Steam percentage
2) S2ENGINE HD SDK (Engine Visual Studio c++ SDK) about 9.99€ + tax + Steam percentage
3) S2ENGINE HD pro pack (Editor + Engine + Engine Visual Studio c++ SDK) about 14.99€ + tax + Steam percentage
4) S2ENGINE HD Building generator plugin about 29.99€ + tax + Steam percentage
5) S2ENGINE HD complete pack (Editor + Engine + Engine Visual Studio c++ SDK + Building Generator) about 39.99€ + tax + Steam percentage





همه ویژگی های S2Engine HD 1.4.6

CUTTING-EDGE GRAPHICS

  • High Dynamic Range (HDR)
  • Deferred shading
  • Threaded, non-precomputed geometry occlusion culling system
  • Terrain rendering
    • Dynamic LOD
    • Texture splatting
    • Vegetation system
    • Roads system
  • Hardware instancing
  • Impostors
  • Cascade shadow mapping
  • Omnidirectional shadow mapping
  • Spot shadow mapping
  • Projective textures
  • Sea rendering with caustics
  • Sky rendering with dynamic clouds
  • Advanced material system
    • Multilayered materials for micro and macro details
    • Subsurface scattering and translucency
    • Physically based BDRF shading
    • NormalMapping
  • Dynamic lights
  • Atmosphere scattering
  • Dynamic night and day cycle
  • Image based lighting
    • Local cube environment for both specular and diffuse reflections
    • Dynamic specular cube reflections
  • Dynamic weather system
    • Rain
    • Wind
  • Post processing effects
    • Depth of field
    • Advanced ambient occlusion
    • Screen space global illumination (SSGI)
    • Lens effects
    • Color correction
    • Bloom
    • Automatic exposure control
    • Camera and objects motion blur
    • Sun shafts a.k.a. “God rays”
    • Realtime Local Reflections (RLR)
    • Screen space antialiasing

ANIMATIONS

  • Threaded animation system
  • Layered Animations
    • Animation blending
    • Animation masking

POWERFUL PHYSICS

  • NVIDIA Physx integration:
    • Rigid bodies
    • Vehicles
    • Ragdolls
    • Joints
    • Sweep test
    • Buoyancy

3D AUDIO SYSTEM

  • Music tracks blending
  • Positional audio
  • Volume and pitch control

ADVANCED AI SYSTEM

  • Modular
  • Helpers
    • Tactical and cover points
    • Rich script library for controlling tactics
  • Steering behaviours
  • Path finding
  • Proprietary script language
  • Visual Finite State Machine integrated tool GameMachine, proprietary tool
    • Layered FSM
    • One FSM per Game Object
    • Graph Nodes are FSM states
    • Current object state and transitions displayed at runtime
    • Variables support
    • States can play automatically animations
    • Animation blending between states as states transitions
  • Integrated and advanced message system
    • Messages can be delayed
    • Messages can be processed and tested in-editor

ALL-IN-ONE DEVELOPMENT TOOL

  • Editor built upon S2ENGINE integrated GUI system
  • Objects inspector
    • Realtime Message handling
    • Drag ‘n drop object placing
    • Drag ‘n drop model assigning
    • Drag ‘n drop material assigning
  • Integrated Terrain tool
    • Integrated Vegetation tool
    • Integrated roads tool
  • Integrated material editor
  • Integrated script viewer
    • External editor is accessible from viewer
  • Integrated night and day managing system
  • Integrated post processing effects tool
  • Integrated models and animations tool for managing/adjusting imported assets
  • Integrated cutscene editor
  • Integrated visual node-based scripting tool (GameMachine)
  • Project managing
    • Runtime Application “publishing”
    • Resources and assets managing
    • Resource synchronization
    • Assets browsers
    • Assets inspectors

  • Multiple external 3d formats supported
    • COLLADA
    • OBJ
    • BLEND
    • ASE
    • 3DS
    • Direct X
    • FBX







منابع

http://www.s2powered.com/s2engine-hd-1-4-6-preview


http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/discussion/407119386/611701360818375834






بیاید در حفظ قانون کپی رایت کوشا باشیم-لطفا منبع مقاله را ذکر کنید


برای دریافت آخرین ویدئوهای آموزشی و اخبار بازی ها به کانال احمد کرمی در آپارات مراجعه کنید


منتظر طرح سوالات،نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما هستم


با تشکر



  • ۹۴/۰۳/۰۳
  • احمد کرمی

نظرات (۱)

سلام سه سوال درباره ی s2engine hd داشتم
اول:ایا این انجین از temporal anti aliasingپشتیبانی میکنه؟
دوم:این انجین چقدر برای اضافه کردن middlewareها مثل gameworks انویدیا انعطاف پذیره و دستمونو باز میزاره؟
واینکه به چه نسخه ای از physx مجهزه؟
پاسخ:
سلام

سوال 1-بله پشتیبانی میکنه
سوال 2-در حال اضافه شدن است
سوال 3-فیزیک 2 در حال اضافه شدن به فیزیک 3 است.

بعد از انتشار نسخه ی 1.4.6 بیس(بیسیک) که امروز 9 آوریل 2016 منتشر شد،نسخه ی 1.4.6 پرو منتشر می شود که مجهز به کتابخانه C++ SDK است،شما می تونید پلاگین هاتون رو بنویسید.

به زودی اخبار خوبی منتشر خواهد شد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی