سفارش پروژه ها

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

سفارش پروژه ها

سفارش پروژه با موتورهای بازی سازی مختلف پذیرفته می شود-برای سفارش پروژه با شماره 09357942170 (احمد کرمی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه به صورت توافقی است.

آخرین نظرات

دانلود،خرید،استنگری،آموزشی،Stingray،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،S2Engine HD،S2Engine،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal

شاتی از لانچر،همکاران شرکت پرفینکس استودیو



سلام بچه ها


بعد از تاخیر زیاد و انجام کارهای مختلف بر روی تکنولوژی S2Engine HD 1.4.6 ،بعد از چند مجموعه ی آموزشی نسخه ی 1.4.6،اولین مجموعه ی آموزشی با زیرنویس انگلیسی منتشر شد،بعد از اولین آپدیت،حالا دومین آپدیت Bugfix به همراه اضافه شدن microFeathers نیز به نسخه ی 1.4.6 را به صورت خلاصه می توانید مشاهده کنید،بر اساس گزارش باگ ها و پیشنهاداتی که مطرح می شود آپدیت ها ارائه خواهد شد،این آپدیت ها مربوط به نسخه ی 1.4.6 است و بعد از آن نسخه ی 1.4.7 ریلیز می شود،در هر آپدیتی که از نسخه ی 1.4.6 ارائه می شود،ویژگی های دیگری با نام microFeathers  به علاوه باگ فیکس های آن ارائه می شود.




اولین آپدیت به همراه میکروفیچرها :


- Solved the crash when try to test game 
- Fixed some bugs related to animations when playing the test or runtime applications 
- Added possibility to choose the Drive letter when creating New project 
- Added prova3.tif heightmap of the Terrain Tutorial #1 
- Added a new scene (named NewScene ;)), to fastly try the "Game Test" or "publish" 
- A small optimization of the SampleScene, now more "light". 


some "FPS" tests with the "re-mastered" scene by Un-Checking HiresSSAO and setting RLR (Relatime local reflections) to low
and LEAVING all other settings to HIGH 


دومین آپدیت به همراه میکروفیچرها :


  • Added SetObjectNodePos action 
  • ActivateObject Action Updated 
  • PhyObjectSetKinematic Action updated 
  • PhyObjectSetCollide Action updated 
  • PhyRagdollSetKinematic Action updated 
  • PhyRagdollSetCollide Action updated 
  • Fixed some issue of zombie and player FPS logic 
  • Added CubeObject class in BasePack for creating procedural non-uniform cubes 
  • Fixed PlaySound Action issue 
  • Fixed "Update empty GUI viewport" issue 
  • Fixed crash when place a Grass object into a scene without terrain 
  • Fixed LoadAnimation action 
  • Fixed LoadFSM action 
  • Fixed LoadPrefab action 
  • Fixed reflections issues when scaling objects 
  • Fixed crash when deleting a static rigid body below a physics character 
  • Fixed decal rendering issues on scaled objects 
  • Fixed decal flickering 
  • Fixed bug when rotating prefab shape via inputbox 
  • Inserted Error MessageBoxes at start 
  • Fixed default daytime values 
  • Fixed Steam_api.dll lack when publishing runtime 
  • Motion Blur optimization (now velocity computation is performed only on dynamic objects)
Cube Objects

One of the new features of this version is the integration of CubeObject class inside theBasepack
CubeObjects are boxes that can be scaled non-uniformly. UV Texture coordinates are automatically computed basing on Cube extensions, also collision shape is automatically generated
 : The following is a BONUS video showing CubeObject use case 

در کنار ارائه این دو آپدیت 2 ویدئوی آموزشی نیز برای شروع به کار نسخه 1.4.6 ارائه شده است :





حالا مجموعه های آموزشی مختلف در رابطه با S2Engine HD 1.4.6  :


1-پلی لیست آموزش سریع S2Engine HD 1.4.5 به همراه نکات جالب با زیر نویس انگلیسی :
 


2-بعد از چندین مجموعه ی آموزشی به زبان فارسی،یک مجموعه ی آموزشی به زبان کردی برای S2Engine HD 1.4.6 Preview :

پلی لیست مجموعه ی آموزشی به زبان کردی :



3-پلی لیست آموزش های سریع و متفرقه به همراه نکات جالب برای نسخه ی S2Engine HD 1.4.6 





4- و یک پلی لیست مجموعه ی خوب آموزشی برای کار کردن با زبان ویژوال اسکریپتینگ Game Machine :





اگر می خواهید نمونه کارهای من را ببینید به پلی لیست زیر مراجعه کنید :



برای دسترسی به آخرین آموزش های S2Engine HD نسخه های مختلف می توانید به کانال های من در یوتیوب و اپارات به آدرس های زیر مراجعه کنید :






این نسخه از 9 آوریل 2016 برروی استیم قابل خریداری است،برای خرید این نسخه به آدرس زیر مراجعه کنید :


در ارتباط باشید

۹۵/۰۲/۱۸
احمد کرمی

نظرات  (۵)

کرمی جان ! ما آخر نفهمیدم شما کدوم انجین رو دوست داری ! اوایل که سنگ unity رو به سینه می زدی ! یع مدتی توی انجمن ها دوستدار unreal بودی بعدش هم که توی وب سایت مصطفی به شدت شنگ موتور شرکت اتودسک رو به سنینه می زدی ! پیام ها تو می دیدم ! حالا هم امدی سراغ s2 !!! اصلا می دونی تکلیفت با خودت چیه ! حتما بعد مدتی این موتور هم بده نه !!! 
پاسخ:
سلام دوست عزیز
من طبق امکانات مختلفی که از انجین های مختلف می دیدم،مقالات و مطالب مختلفی رو در رابطه با مقایسه ی این انجین ها تهیه کردم،هر کسی انجینی رو می پسنده،من آموزش های مختلفی با انجین های مختلف ارائه کردم تا کاربران ایرانی با انجین های مختلف آشنا بشوند،در این چند ماه گذشته انجین های دیگه ای هم مثل لامبریارد,گودت و کرای 5.1 امده اما S2Engine HD رو رها نکردم،راستی شما چرا باید از آموزش ها،مطالب و مقالات من ناراحت شده باشید!!! 
موفق و سربلند باشید
نه برادر من ! ناراحت چرا متعجب هستم !! 
پاسخ:
همانطور که عرض کردم در این چند ماه گذشته انجین های دیگری هم منتشر شدند اما من برای همیشه روی S2Engine HD کار میکنم و قبلا یعنی از سال 2014 روی این انجین کار کردم اما در کنار آن به انجین های دیگه هم پرداختم،حالا تصمیم گرفتم که یک انتخاب داشته باشم و به جای پوشش آموزش های چندین انجین در این سایت،تنها آموزش ها،اخبار،شات ها و دیگر مطالب رو در رابطه با فقط و فقط S2Engine HD پوشش بدم،امیدوارم این مطالب مورد پسند شما،دوست عزیز قرار بگیره
خیلی ضعیفه ! هنوز شدیدا باگ داره من یه بار امدم کار کنم چند بار می خواستم سرم رو بکوبم به دیوار !! رابط کاربری بسیار زشت و صعیفی داره ! یعنی کاش روی گرافیکش هم کار می کردن .. پر از باگ ! هنوز خیلی کار داره شنیدم یک تیم 1 نفره !!!! فقط روی این موتور کار می کنه طرف ایتالیایی نه ؟؟ خب امدیم طرف اصلا نبود !! تکلیف موتور یه سره می شه ! 
نه این موتور آینده ای نداره ! رک بگم حقیقت همینه ! 
پاسخ:
اطلاعات تون کاملا اشتباه است،نسخه ی 1.4.5 پر از باگ بود اما نسخه ی 1.4.6 کمترین باگ رو داره،البته در همه ی انجین ها باگ های زیادی می توان پیدا کرد و این طبیعی است،همچنین یک تیم برای توسعه این انجین از 6 کشور جهان است!! بازی های مختلفی با آن ساخته شده!!شما گفتید شنیدم که یک تیم یک نفره است!! شما شنیدی اما من به شرکتش رفتم،لطفا بر اساس فرضیه و گمان و شنیدم و... صحبت نکنید،رک بگید که شما کاربر یک انجین دیگر هستید،شما ابتدا با نسخه ی 1.4.6 کار کنید و قابلیت های آن را ببینید،شاتی هم که از اعضای تیم توسعه ی S2Engine HD 2014 گذاشتم.
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۹ حمیدر رضا طرقی

از آموزش های بسیار زیبا و به جاتون بسیار سپاس گذارم

بله این تیم توسعه در سال 2014 شروع به کار کرد و از آنجایی که هسته ی این انجین توسط یک نفر طراحی شده بود،این هسته توسط یک تیم با تجربه در حال آزمایش برای پیدا کردن باگ های این انجین قدرتمند است و البته در کنار آن به زودی با انتشار نسخه ی C++ SDK عملا تیم بزرگتر خواهد شد و می توان پلاگین های شگفت انگیزی با آن خلق کرد،بله این شرکت در بنونتو ایتالیا واقع است که در حال حاضر اعضای تیمی از کشورهای مختلف جهان برروی آن کار می کنند.

آقا خدا قوت

فوق العاده ست هم آموزش ها و هم انجین

من با 1.4.5 کار کردم خیلی جالبه،امیدوارم هرچه زودتر کرکش بیاد

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم از لطف تون،بله انجین فوق العاده است و تقریبا کاربر رو از هر پلاگین،اسست و کانتینی بی نیاز میکنه،لازم نیست مرتبط پلاگین های ضروری مثل سیستم آب و هوا،شب و روز،سیستم اتومسفر و اقیانوس و آب سه بعدی و خیلی چیزهای دیگه رو امپورت کنی،چون داخلش همه ی آنچه که نیاز است رو درخودش داره،همچنین به زودی نسخه ی C++ SDK S2Engine HD 1.4.6 منتشر می شود.
موفق و سربلند باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی