مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

انقلاب ماژولارهای پلاگینی چیست؟

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ

دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal


سلام به همه ی دوستان عزیز


سال نوی شما مبارک باشه ،امیدوارم در این سال به اهداف و آرزوهای قشنگ تون برسید.

بعد از مدتی دوباره خدمت شما رسیدم تا یک نمونه کار جدید رو خدمت شما ارائه کنم.





امیدوارم از این ویدئو لذت ببرید.



در آپارات
http://www.aparat.com/v/iVlC3


در یوتوب
https://www.youtube.com/watch?v=aj5rAxYIpiM


دوستان حالا می تونم با اطمینان بگم که S2Engine HD 1.4.6  به جایگاهی رسیده است که می تونیم برای آن پلاگین های مختلفی را طراحی و برنامه نویسی کنیم،بله این یک انقلاب ماژولارهای پلاگینی است،حالا یک سوال مطرح می شود،انقلاب ماژولارهای پلاگینی چیست؟

در این مدت از فعالیتی که من در دنیای بازی سازی آغاز کرده ام،می بینیم که کپی رایت متاسفانه بسیار کم رعایت می شود،افرادی هستند که با زیرپا گذاشتن قانون کپی رایت لذت می برند!!این مسئله در کپی پیست کردن کدها نیز صادق است،حالا اینجا مفهوم کپسوله سازی یا همون ماژولارها یا ماژول ها بحث می شود که فایل های DLL را از طریق C++ SDK در S2Engine HD 1.4.6 ایجاد کرده اید و خروجی فقط مجموعه از فایل های DLL و کتابخانه ی متصل به این DLL هاست،بله کاملا درسته دیگر کدها قابل دسترس نیستند و شما نباید نگران لو رفتن کدهایتان توسط دیگران باشید،مجموعه ای از این فایل های DLL و فایل های مرتبط تشکیل یک پلاگین را می دهد و شما می توانید برای ادیتورها و پنل های مختلف زیر در S2Engine HD 1.4.6 پلاگین های بسیار جالبی را طراحی کنید :


1-Class Panel : اینجا پنلی است که انواع آبجکت ها در آن وجود دارد،اگر شما به آبجکت های دیگری نیاز دارید می توانید آبجکت های جدیدی را ایجاد کنید.


2-Cutscene Editor : می توانید در این ادیتور  Track های جدیدی را خلق کنید.


3-Game Machine : بالای 200 اکشن در زبان ویژوال اسکریپتینگ قابل دسترس است،اگر می خواهید اکشن های دیگری به Game Machine اضافه کنید،شما می توانید این کار را انجام دهید.


4-GUI Editor : شما می توانید Widget های دیگری به غیر آنچه که در 1.4.6 موجود است را می توانید اضافه کنید.


البته این همه ی ویژگی های Deploy Editor برای طراحی و برنامه نویسی پلاگین ها در S2Engine HD 1.4.6 نیست،در روزهای آینده اخبار بیشتری از این انقلاب دریافت خواهید کرد.


همچنین خبر خوب این است که شما می تونید پلاگین هایی را که برای 1.4.6 نوشتید در استیم به فروش رسانید.


راستی یک چیز جالبی که در اینجا وجود دارد این است که S2Engine HD 1.4.6 , C++ SDK با ویژوال استودیو 2010 سازگاری دارد و شما می توانید پلاگین هاتون رو با Visual Studio 2010 طراحی و برنامه نویسی کنید.



در ارتباط باشید

۹۴/۱۲/۲۹
احمد کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی