مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal


سلام دوستان عزیزم


فیلم آموزشی نحوه نصب و راه اندازی S2Engine HD 1.4.5 رو تدریس کردم،البته این ویدئو رو هفته ی قبل آماده کردم اما عمدا روی سایت قرار ندادم،ماشاء الله بعضی ها با اینکه این همه تبلیغ میشه و تو اینترنت،تلویزیون و روزنامه و.... میگند قانون کپی رایت رو رعایت کنید،بعضی ها نه تنها رعایت نمی کنند بلکه مطلب رو هم به نفع خودشون مصادره می کنند، نمونه اش هم یه ویدئو تدریس کردم برای یونیتی برای فارسی نویسی در پروژه های بازی سازی،طرف امده همین مطلب رو تدریس کرده و بعدش اسم خودش رو گذاشته!!!


خلاصه به خاطر این مسئله من هم عمدا تاخیر رو زدم تو این آموزش تا فعلا کسی قانون کپی رایت رو نقض نکنه،می دونید که گذاشتن مطالب با ذکر منبع اشکالی نداره.


در این ویدئو به نحوه نصب و راه اندازی S2Engine HD 1.4.5 پرداختم،پس برای دیدن این ویدئو با من همراه شوید




دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal




دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal


در این ویدئو مرحله به مرحله،نحوه اکستراکت کردن تا  نصب رو برای این انجین فوق العاده توضیح دادم و مواردی رو برای اینکه چرا این انجین رو انتخاب کردم را تشریح کردم.



لینک دانلود در مدیا فایر-کیفیت اصلی

http://www.mediafire.com/download/292pqe1qfg5183c/S2EngineHD_Install.rar


لینک دانلود در آپارات-کیفیت آپارات

نحوه نصب و راه اندازی S2Engine HD 1.4.5 به زبان فارسی







محبوب ترین انجین های دنیا طبق آمار دسترسی Alexa.com به سایت اصلی انجین ها-رتبه جهانی

یونیتی - 1,442 

آنریل انجین 4 -7,825

کرای انجین 3- 81,557

اس 2 انجین اچ دی- 1,423,910





بیاید در حفظ قانون کپی رایت کوشا باشیم-لطفا منبع مقاله را ذکر کنید


برای دریافت آخرین ویدئوهای آموزشی و اخبار بازی ها به کانال احمد کرمی در آپارات مراجعه کنید


منتظر طرح سوالات،نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما هستم


با تشکر



۹۴/۰۳/۰۲
احمد کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی