تنها مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

آموزش ساخت تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

آموزش ساخت تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

تنها مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

برای سفارش پروژه و آموزش با شماره 09357942170 (احمد کرمی بوکانی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه ها و آموزش ها با قیمت توافقی است.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.21

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۸ ب.ظ

لینک های دانلود در تاریخ 14 آبان 1398 با bugfix های جدید آپدیت شد

 

 

از این تاریخ به بعد، تمامی اخبار، مقالات، مطالب، آموزش و غیره تنها از دو طریق زیر دنبال کنید :

الف- سایت احمد کرمی

http://ahmadkarami.blog.ir/

ب- کانال یوتوب احمد کرمی

https://www.youtube.com/channel/UCN9MWr1LFeR7i5AdkyxVMbg/videos?disable_polymer=true

 


لینک دانلود بیلد شده(کامپایل شده) موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.21 برای سیستم های ویندوز و مکینتاش

نظرات  (۲)

سلام آقای کرمی

رفتم تو  سایت زیر ، شرکت های گیم را بررسی کردم :

 

https://craft.co/epic-games/competitors?competitors=epic-games%2Ccrytek

 

با تفسیر  آمار بالا در سایت  ، به نظرتون کرای در آینده می تونه خودش را تغیر بده؟

نظرتون چی؟

ممنون 

پاسخ:
سلام دوست عزیز

تنها باید به سیماتیکش امیدوار  بود
تا اینجا با سیماتیک 1 بازی Hunt Show down رو طراحی کردند
کرایتک 1 ساله است از سیماتیک نسخه 2 حرف میزنه و شاید شاید کرایسس 4 با نام دیگر با سیماتیک 2 ساخته بشه
اما کرایتک شرکت بزرگی بود اما با جریاناتی تا مرز ورشکستگی که پیش رفت و حالا این شرکت کوچک شده است اما اپیک هر ماه و هر سال بزرگ و بزرگتر شد و کرای انجین (کرایتک) یه رقیب داره با اسم لامبریارد (امازون).

خیلی سخته کرایتک به روزهای باشکوهش برگرده خیلی سخت اما غیرممکن نیست و در حال حاضر لامبریارد بسیار محبوب تر و کاربردی تر از کرای انجین است چون اسکریت کانوس (Script Canvas) داره اما فقط همین و بقیه امکانات 80 درصد آن همان کرای انجین 3.8.6 است. در حال حاضر و در این تاریخ کرای انجین و لامبریارد مثل هم هستند و شما رو به شدت به ++C وابسته می کنند اما احتمال بالایی داره که در بهار 2020 قاعده بازی به نفع کرایتک تغییر کنه و تازه شروع رقابت با آنریل انجین 4 توسعه یافته در این امارها آغاز میشه و یونیتی داره پیچیده و پیچیده تر و صد البته بسیار گرافیکی تر میشه.

امیدوارم جواب سوال شما رو داده باشم.

ممنون آقای کرمی

بله موافقم همه چی به زبان سیماتیکش ربط داره  + دایکیومنت ها

 فکر کنم  از بهار 2020 بشه  کار را با  زبان سیماتیک  شروع کرد

سینمایتک هم طبق   نقشه راه کرای اینجوریه »

Visual Scripting Integration

(Schematyc Redesign)

  • Animation Graph
  • Entity Scripts
  • Level Scripts

یه جورایی پایه مناسبی  داره  که   میشه مثل بلوپرینت باهاش  کار کرد  و وابسته  به    فلوگراف نیست ،فکر کنم اگر هم نیازمند باشه  به فلوگراف، شاید برا کارهای جزئی 

 

از طرفی ،فلوگراف هم هنوز  کامل  هست و بعضی از ابزارهای وابسته به فلوگراف به پلاگین میره   که مدیرانشون می گفتند   به خاطر کسایی که هنوز باهاش پروژه دارنند ( که منطقی هست )  - احتمالا از نسخه 5.7 به بعد میره برا حذف جدی فلوگراف

هر چند مهم هم نیست  حذف بشه یا نه 

سیماتیک اومد باید سریع بریم سراغ یادگیریش  ببینیم چه چوری

 

آقای کرمی شما تا حدودی با  زبان سیماتیک نسخه  بتا  کار کردید ....به نظرتون می تونه از بلوپرینت خوش دست  تر باشه؟

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام دوست عزیر

بله نقشه راه رو دیدم و با سیماتیک کار کردم و اگر کتاب من رو بخونید مباحث سیماتیک و دیگر مباحث+ضمیمه کتابم آموزش های ویدیویی هم در رابطه با سیماتیک منتشر کردم

لینک دانلود کتاب موتور بازی سازی کرای انجین 5 به زبان فارسی - 634 صفحه - رویای یک برنامه نویس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی