تنها مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

آموزش ساخت تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

آموزش ساخت تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

تنها مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

برای سفارش پروژه و آموزش با شماره 09357942170 (احمد کرمی بوکانی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه ها و آموزش ها با قیمت توافقی است.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۷ ب.ظ

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

 

سلام دوستان

 

خوش آمدید به دنیای بازی سازی در جهان آمازون لامبریارد 🌹🙏🏻

 

اخبار بسیار زیادی از نسخه جدید موتور بازی سازی آمازون لامبریارد منتشر شده و سر و صدای زیادی به پا کرده، حتما این مقاله رو بخونید و سپس موتور رو دانلود کنید، پس با من همراه باشید، بامداد بود ساعت 4:00 صبح که خبری جهانی منتشر شد و من هم به صورت خبری 🚨 فوری 🚨 در کانال تلگرامم منتشر کردم با این عنوان : موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19 منتشر شد

😍🤩 خبر رو ببینید 👇🏻
https://aws.amazon.com/blogs/gametech/lumberyard-beta-1-19-available-now/

 

حالا در بین چند ویژگی بسیار خوب از این نسخه جدید موتور، تنها دو ویژگی رو مورد بررسی قرار میدم :

 
دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19
 

🔊 ویژگی اول) ماژوری از سیستم جدید دینامیک گیاهی در آمازون لامبریارد 1.19 🌴🌳

🌲🌵 این سیستم گیاهای جدید بر پایه کامبونت به طور روان در طی چند دقیقه، بیوم های متنوعی را به جای روش دستی و با رنگ آمیزی زیبا در پوشش گیاهی، تولید می کند، اجزای پوشش گیاهی جدید Amazon Lumberyard 1.19 از طیف گسترده ای از کارکردهای هنری و کنترل ریز دانه بر مقیاس، تراکم و توزیع در بیوم تان پشتیبانی می کند، همچنین شما عملکرد زمان اجرا را با تنظیم کردن بخش هایی از پوشش گیاهی که در زمان اجرا بر اساس محل پخش و رویدادهای گیم پلی ، قرار داده یا حذف شوند می توانید بهبود بخشید (دو شات از منظره طبیعت در جهان لامبریارد با این ویژگی شگفت انگیز قرار دادم)

🌿🍀🌱🍁🍄🌷🌾🥀

👈🏻 منظور از بیوم : یک محیط بزرگ طبیعتی از گیاهان،درختان و جانوران در زیستگاه اصلی، مانند جنگل های استوایی، جنگل های سیبری، چمنزار و... است


🦋🐌🐞🐛🦗🐍🦎🐢🦏🐏🐖🐇🦜🦚🐿🦘

 

🔊 ویژگی دوم) ماژوری از به روز رسانی بسیار بزرگ، زبان قدرتمند و سریع گرافی Script Canvas در آمازون لامبریارد 1.19

 

فقط تصاویر رو نگاه کنید تا ببینید که بلوپرینت آنریل انجین 4 در مقابل Script Canvas حرفی برای گفتن نداره 🤩😍

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد  1.19

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

دانلود موتور بازی سازی آمازون لامبریارد 1.19

تصاویر دیگری هم هستند که منتشر نمیکنم و می تونید در میان مستندات آموزشی موتور بازی سازی آمازون لامبریارد آنها را پیدا کنید، البته ویژگی های دیگری هم در ادیتور Script Canvas هست که به شما کمک میکنه که عمل دیباگینگ و رفع خطاها در گراف ها با نودها رو انجام بدید 😉

 

 

 

💿 لینک دائمی دانلود موتور بازی سازی Amazon Lumberyard 1.19 برای سیستم عامل ویندوز 👇

https://d1a5h15s88ekwk.cloudfront.net/1.19.0.0/lumberyard-1.19-918128a-pc.zip

🔴 حجم فایل فشرده موتور بازی سازی لامبریارد 1.19
👈  9.6 گیگابایت [سیستم عامل ویندوز]

 

 

💿 لینک دائمی دانلود موتور بازی سازی Amazon Lumberyard 1.19 برای سیستم عامل مکینتاش 👇

https://d1nwo8xtqsfuln.cloudfront.net/1.19.0.0/lumberyard-1.19-918128-mac.zip

🔴 حجم فایل فشرده موتور بازی سازی لامبریارد 1.19
👈  13 گیگابایت [سیستم عامل مکینتاش]

 

 

 

💿 لینک دائمی دانلود پلاگین ها برای کامپایل Sandbox، پیش نیاز کامپایل پلتفرم اندروید و دیگر ابزارهای مختلف در موتور بازی سازی Amazon Lumberyard 1.19 👇

https://df0vy3vd107il.cloudfront.net/1.19.0.0/lumberyard-1.19-917052-vc140-ThirdParty.zip

🔶 حجم پلاگین برای ویژوال استودیو 2015 : 3.4 گیگابایت

https://df0vy3vd107il.cloudfront.net/1.19.0.0/lumberyard-1.19-917052-vc141-ThirdParty.zip

🔶 حجم پلاگین برای ویژوال استودیو 2017 : 3.4 گیگابایت

https://df0vy3vd107il.cloudfront.net/1.19.0.0/lumberyard-1.19-917052-common-ThirdParty.zip

🔶 حجم پلاگین مشترک : 121 مگابایت

🔴 این پلاگین ها برای سیستم عامل ویندوز تست شده است و برای پشتیبانی، شما می توانید از ویژوال استودیو 2015 ( یا همان vc140) یا ویژوال استودیو 2017 ( یا همان vc141) استفاده کنید

🔵 در صورت درخواست های کافی، نحوه استفاده از این پلاگین ها برای کامپایل کامل لامبریارد 1.19 را آموزش خواهم داد

💡 فراموش نکنید که بدون این سه لینک دانلودی در همین پست، شما می توانید آمازون لامبریارد 1.19 را بدون مشکل اجرا نمایید و بازی هایتان را ایجاد کنید، اگر مبتدی هستید حتما راهنمایی های کافی را از طریق id من با عنوان @GameplayProgrammer یا با شماره تلفن 09357942170 بدست آورید

 

 

 


🎮 لطفا این کانال تلگرامی را اطلاع رسانی کنید 🕹
@GameProgrammer

 

۹۸/۰۳/۲۸
احمد کرمی

نظرات  (۳)

سلام. روزتون بخیر. خسته نباشید.
آقا ما پست شما رو دیدیم از تجربه شما متوجه شدیم که لامبریارد سیستم اسکریپت بهتری داره. ولی امروز کامنت های شما تو بخش خبر های کرای انجین رو دیدیم, ظاهرا چندان از این سیستم جدید لامبریارد راضی نیستین. ممکنه بپرسم تو این چند روز چطور شد که نظر شما عوض شده؟
با تشکر
پاسخ:
سلام دوست عزیز

با وجود تبلیغات زیاد آمازون هنوز موارد زیر بر طرف نشده ، این فقط یه بخشی از مشکلات هست:

1- سیستم صدای wwise حذف نشده و Fmod نداره
2-پروژه starter game از لامبریارد جدا نشده، با وجود درخواست کاربران زیاد چون حجم انجین کاهش پیدا میکنه
3-نودهای لیست گیری از دشمنان، حلقه های For , while و لیست گیری از اسفرکست ها و... بهش اضافه نشده
4-مشکل ایجاد پروژه جدید بدون کامپایل کدهای سی پلاس پلاس رفع نشده
5- کامبونت های فیزیک جدید PhysX Nvidia و دیگر کامبونت ها کدهاش باید کامپایل بشه و این مشکل هنوز وجود داره
6- مشکلاتی دیگری هم وجود دارند و تصمیم گرفتم که فعلا تا رفع این مشکلات از آموزش های ویدیویی برای لامبریارد خود داری کنم

البته در لامبریارد 1.19 می تونید بازی های ساده و در حد متوسط بسازید اما بخواید بازی مثل hunt show down یا crysis بسازید متاسفانه فعلا عملی نیست

مثلا در نسخه لامبریارد 1.19 مشکل متغیرهای سراسری و ارتباط متغیرها باهم دیگر حل شده و مشکل ارتباط متغیرهای سراسری با رابط کاربری برای بازی حل شده، دیتاتایپ های آرایه و مپ اضافه شده و همچنین توابع و متد و رویه رو میشه ساخت و این سه چهار مشکل هم در لامبریارد 1.19 حل شده


حالا ببینیم Schematyc کرای انجین 5.7 بعد از 3-4 سال توسعه چی می تونه باشه
سلام آقای کرمی 
در مورد  موتور کرای و امازون  خیلی تحقیق  کردم ...چیزی که فهمیدم :
موتور کرای انجین و آمازون  را  برنامه ریزی کنید برا GDC2021  یا E32021 !
 هر چند در بهار 2020  نسخه 5.7  کرای می یاد و آمازوون  و کرای هم تو اون موقع  تغییرات خوبی دارنند ....
ولی اگه دقت کنید در نقشه  باز موتور کامل نشده و باید بعضی قسمت ها توسعه داده بشه .مثل متریال ادیتور  نودی - سینماتیک پیشرفته  و واسط کاربری بازی و ...
شرکت کرای انجین یه خورده وسواس داره ... یعنی یه خورده کمال گرا  هستند :)
شاید می ترسند بدند بیرون ، راضی کننده نباشه و شکست بخوردند
برا همین با وسواس بیشتری برای نسل بعد  کنسول ها کار می کنند 
از طرفی تیم توسعه کرای از انریل و یونیتی کم تره 

ولی GDC 2021  یا E32021   100   موتور کامل میشه و میشه نسخه پایدار !


با آرزوی موفقیت برای همه .

پاسخ:
از اطلاعات جالب تون سپاسگزارم، بله همینطوره و بازی بسیار عالی Hunt Showdown طبق گفته کرایتک با سیماتیک ایجاد شده،البته نمی دونم منظورشون 100% یا مثلا 50% سیماتیک و 50% با سی پلاس پلاس اما به نظرم باید کرایتک یه سیماتیکی بده بیرون که خیلی بهتر از بلوپرینت آنریل 4 و اسکریپت کانوس لامبریارد باشه.

من از سال 2013 از کرای انجین استفاده میکنم و می دونید که کتاب خوبی برای یادگیری کرای انجین به تعداد 634 صفحه نوشتم و در همین وبلاگ رایگان موجود هست و مقالات مختلفی رو در رابطه با کرای انجین در سطح کشور و نشریات مختلف نوشتم

البته لامبریارد هم چون از کرای انجین برگرفته شده
آموزشهای لامبریارد رو به زبان فارسی منتشر کردم

اگر به کانال تلگرامی من سر بزنید
این دو انجین رو بدون تعصب و دقیق مقایسه کردم
البته حرف هاتون رو قبول دارم و کاملا منطقی هست
کرایتک همیشه تحول عظیم در صنعت بازی سازی جهان ایجاد کرده

من با یک مدیر از شرکت کرایتک حرف زدم میگفت سیماتیک 2 بسیار متفاوت هست و آموزش های جدیدی رو براش منتشر می کنیم

من فکر میکنم کرایتک با انتشار کرای انجین 5.7 یا 5.8 یا حتی کرای انجین 6 میخواد یک شوک رو به دنیا وارد کنه و همه دوست داشته باشند به کرای انجین مهاجرت کنند البته این فقط حدس من هست
خیلی ممنون  آقا ی کرمی

تو آینده همه چیز میشه نود بیس ! ( یعنی هدف شرکت های صاحب موتوره )
یعنی ما می تونیم با نودها یه بازی AAA بسازیم ...
تو آینده بحث سی پلاس پلاس بیشتر میره تو بهینه سازی ها !  و پلاگین های شخصی...
خیلی بده که ما یه قسمت از بازی را با  نود بنویسیم و یه جا را با سی پلاس پلاس..
این یعنی عدم یکپارچگی در  ساخت پروژه در تیم !

به نظرم کل بازی با نود نوشته بشه  ..هر جا کم آوردیم با سی پلاس پلاس نود  و یا پلاگین  دلخواه را بنویسیم ،  و  سپس این پلاگین ها و نودها  را بیاریم  در تیم ،، و روند کل بازی با نود بیس ادامه  داشته باشه ....
اینجوری هنرمندها هم  با برنامه نویسان هماهنگ میشند و می فهمند کا ر همو ، و ارتباط بهتری برقرار میکنند در ایده ها و  روند ساخت ...

در قدیم یه هنرمند نیازمند برنامه نویس قوی بود در ساخت بازی 
مثل همون  کامپیوترهای قدیم  می مونه ، که هر قسمتش  ، هر پرسنلی یه وظیفه ای داشت ...
یکی وظیفه کارت ها ی منگنه را داشت ..یکی ت.فلان چیز را و دیگری ....
ولی الان می بینم یه نفر همه این کارها را انجام میده با یه لب تاپ :)


کرایتیک سیماتیک راطراحی  می کنه  این مشکل را حل کنه ...
 برا اینکه برنامه نویسان با هنرمندان در ساخت بازی هماهنگ باشند ....
این حرف را یکی از مدیران توسه موتورشون می گفت  ..


 بلوپرینت انریل هم خوبه .ولی  هنوز در قسمت های هوش مصنوعی و.... وابسته به سی پلاس پلاس هست  ...
امکان داره در زمان رونمایی سیماتیک کرای  ، انریل نسخه جدیدی از بلوپرینت را رو کنه  :)
احتمالش خیلی زیاد ..
چون من شنیدم در انریل نسخه 4.23 قراره بلوپرینت  تغییرات داشته باشه تو ادیتور و ...



...............

فکر کنم  از کرای انجین 5.7 بشه کار را با کرای شروع کرد :)  ..یعنی در بهار 2020
و انشا الله در GDC2021 or E32021  نسخه پایدار از کرای انجین  را داشته باشیم ،
شاید همون کرای انجین 6  یا مثلا کرای انجین  2021 یا ....


...................

آلمان کشور صاحب علمی هست 
حتی فرانسوی  ها در ساخت بازی از کرای انجین کمک گرفتند ( یوبی سافت و ...)
گه اخیرا هم آمازون  کمک گرفته

اگه دایکیومنت ها را خوب کنند  فکر کنم موفق بشند در مسیرشون .
یکی از دلایلی که دایکیومنت  ها را کامل نمی کنند دلیش  ناقص بودن موتور هست 
باید فلوگراف و بعضی موارد حذف بشه ( که میشه )
آمازون هم فکر کنم فلوگراف در نسخه بعد حذف کنه :) 


انریل و یونیتی هم خدایش موتورهای خوش دستی هستند.. ولی من کرای را بیشتر دوست دارم  :)
منم خیلی وقته منتظر کرای انجین  هستم 



..............

شما زحمات زیادی می کشید ...جا داره یه خسته نباشید بهتون بگم 








پاسخ:
بله حرفاتون کاملا منطقیه

البته سال قبل بود که شرکت آمازون برای لامبریارد فلوگراف رو حذف کرد و الان سیستم نود بیسی با نام Script Canvas و سیستم انیمیشن گرافی Emotion Fx بهش اضافه شده و من یه مجموعه آموزش 7 ساعته به زبان فارسی براش ساختم و تو حساب یوتوب من به آدرس زیر قابل دسترس و دانلود است :


و باید منتظر بمونیم برای لامبریارد و کرای انجین


ممنون از لطف تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی