سفارش پروژه ها

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

سفارش پروژه ها

سفارش پروژه با موتورهای بازی سازی مختلف پذیرفته می شود-برای سفارش پروژه با شماره 09357942170 (احمد کرمی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه به صورت توافقی است.


دنیای امروز دنیای علم - مهارت و کسب درآمد هزاران میلیارد دلار است و بیشتر کشورهایی با ذخایر نفتی و گازی با اسم کشورهای جهان سوم شناخته می شوند،در اروپا و امریکا ذخایر نفتی و گازی جزء استراتژی های نوین برای آینده به حساب می آیند و اکنون این کشورها تکیه بر اقتصاد غیر نفتی و غیر گازی زده و به صورت نمایی علم شان و مهارتشان در حال رشد است مانند کشور ژاپن که هیچ منبع نفتی و گازی ندارد.


صنعت بازی سازی یکی از این قطب های اقتصادی بر پایه علم و مهارت است و این کشورها به خوبی آینده را ترسیم کرده اند،صرف نظر از توضیحات و علم درهم تنیده و پیچیده مورد اشاره این مهم در خطوط بالا،دانش کامپیوتر و خصوصا صنعت بازی سازی به زبان برنامه نویسی محبوب و بسیار قدرتمندی گره خورده است و آن زبان C++ است،زبانی که از سیستم عامل ماهواره گرفته تا زیردریایی های اتمی و کاوشگرهای فضایی ناسا با این زبان طراحی شده اند و می توان به جرات گفت که اگر برنامه نویسانی که در صنعت بازی سازی به زبان برنامه نویسی C++ مسلط نباشند،مدرک تحصیلی و دانشگاهی آنها زیر سوال است.


زبان برنامه نویسی C++ عمیقا در موتور بازی 1 سازی کرای انجین 5 مورد استفاده قرار میگیرد و این موتور با این زبان طراحی شده است و برای طراحی بازی ها با این موتور از همین زبان استفاده می شود،کرای انجین 5 قدرتمندترین موتور بازی سازی دنیا است و بعضی از موتورهای دیگر نیز مانند دنیا انجین از شرکت یوبی سافت،لامبریارد از شرکت آمازون از موتور ساخت بازی کرای انجین توسعه یافته اند و بازی های قابل قبولی با موتور بازی سازی کرای انجین ساخته شده اند : کرایسیس 3،بازگشت به جزیره دایناسورها،سفر رابینسون و...


 آنچه که به رشته تحریر درآمده،با سال ها تجربه در تحقیق و پژوهش بدست آورده ام و گویای آن است که برای کسانی که در صنعت بازی سازی فعالیت می کنند،پیامی است که باید زبان C++ 2 را بدانند،زبان های دیگری نیز وجود دارند که با میزان رشد C++ نمی توانند رقابتی داشته باشند،این کتاب برای کسانی است که در زبان برنامه نویسی C++ حرفه ای هستنداگرچه تمام تلاشم را انجام داده ام تا این کتاب نیز برای مبتدیان کاملا مفید باشد،به دنیای C++ کرای انجین خوش آمدید،این دنیا به شما می آموزد کلاس های خلاقیت،پرورش ذهن و مغز را پاس کنید،در این راه قدم بردارید و از آنچه می آموزید لذت ببرید،امروزعصر مهارت و عمل گرایی است،به دیگران این کتاب را پیشنهاد دهید،این کتاب برای معلمان،اساتید دانشگاه ها،دانشجویان،دانش آموزان و کارآموزان نوشته شده است تا بهتر با کاربرد دروس تحصیلی در رشته های مختلف،ریاضی فیزیک،معماری،کامپیوتر،گرافیک،موسیقی،انیمیشن آشنا شوند و در واقع مجموعه ی این رشته ها است که ارتبط صنعت با دانشگاه و مدارس را معنا دار می کند،این کتاب گام نخستی برای تبین و مبین شدن صنعت بازی سازی برای جامعه است و پتانسیلی برای رشد همه دوستاران صنعت بازی سازی کشورمان است،در نگاه دیگر مطمئنا منابع کلان درآمدزایی ارزی و ریالی به تجارت الکترونیک و قانون کپی رایت با ارتباط تنگاتنگی واقع است و این منابع به قدری کلان و غیر قابل چشم پوشی است که شرکت کرایتک سیستم جدید مالی با نام CryCash را بنیان گذاری کرده است و در اواخر سال 2019 از آن رو نمایی خواهد کرد و فیدبک های این سیستم در بازی وارفیس زبان ترکی آغاز شده است،کلام من خطاب به دلسوزان صنعت بازی سازی کشورمان است که جایگاه سیستم جدید مالی در بازی های ایرانی با کسب درآمدهای نجومی کجاست؟ اسپانسرهای بزرگ تبلیغاتی کشور برای خدمت به صنعت بازی سازی کجا هستند؟ آیا بنیاد ملی بازی های رایانه ای به وظیفه خود درست عمل کرده است؟ آیا فیدبک های بازی های ایرانی در سیستم عامل ها یا پلاتفرم های ویندوز و پلی استیشن و ایکس باکس مثبت بوده است؟ و سوالات دیگری که در این مقدمه نمی گنجد.


من عبارت جدیدی در رابطه با انتشار کتاب ها با مفهوم BIP  را بنیان گذاری کرده ام و این کتاب با BIP در شماره 1 منتشر شده است و در آینده نیز این مفهوم جدید را بیشتر رشد خواهم داد و انچه که مشخص است،علی رغم مشکلات و راه های پر پیچ و خم و عدم پشتیبانی از این کتاب و ایده های من تا به امروز در جریان بوده است،این کتاب نقطه عطف دیگری را در زندگی من رقم زد تا بیشترین تلاشم را برای خدمت به صنعت بازی سازی را انجام دهم،می توان به جرات بگویم که تنها کسی که به من کمک کرد و تنهایم نگذاشت خداوند بود و شدیدترین مخالفت ها با من تا به امروز توسط مسئولین کشور ایران و استان آذربایجان غربی انجام شده است تا به اهداف ارزشمند و توسعه علمی در شمال غرب کشور دست پیدا نکنم،در هر حال با توجه به اینکه BIP شماره 1 این کتاب نیاز به رشد و نیاز به معرفی این پتانسیل غنی و خلاقانه در سطح جامعه وجود دارد،امیدوارم BIP های دیگری را نیز در ادامه این راه پر از مشکلات و طاقت فرسا را منتشر نمایم.


این کتاب در درجه اول برای کلیه علاقه مندانی است که دوست دارند،بازی های خود را به زبان برنامه نویسی C++ در موتور بازی سازی کرای انجین 5.4 آغاز کنند و در درجه دوم با امکانات و ابزارهای مختلف در کرای انجین 5.4 آشنا شوند،از آنجایی که این کتاب مهارت ساخت بازی ها را با دانش نامه ای بلند از توابع C++ را در خود دارد،خوانندگان و مرجوعین به این کتاب باید قبلا دانش کافی و در حد متوسط از زبان برنامه نویسی C++ را بدانند و این کتاب برای علاقه مندانی که برنامه نویسی C++ را نمی دانند و حتی مبتدی هستند،نوشته نشده است،اگرچه با توضیحات کافی و مبین سعی شده است که مبتدیان نیز از این کتاب بیشترین بهره را ببرند،لازم به ذکر است که در این کتاب در بخش برنامه نویسی بصری سیماتیک کرای انجین 5.3 و 5.4 را مد نظر گرفته ام و بقیه فصل ها مرتبط با کرای انجین 5.4 است،امیدوارم با توجه به 15 سال برنامه نویسی این حقیر ،کلیه خوانندگان ارجمند هرگونه انتقاد،پیشنهاد،سوالات تان را از راه های زیر در جریان بگذارند تا آثار دیگری را پر بارتر منتشر نمایم.


لازم به ذکر است که تنها مبحث هوش مصنوعی در این کتاب پوشش داده نشده است که در آینده به این مهم خواهم پرداخت و تمامی مباحث که شما را قادر می کند با کرای انجین کد نویسی کنید و از زبان ++C استفاده کنید :


 

فهرست کتاب

 


تقدیم


 


درباره نویسنده


 


تاریخچه


 


مقدمه 


 


فصل اول – واژه شناسی و مفاهیم بازی سازی


 


فصل دوم – نصب CryEngine  و پروژه GameSDK


 


فصل سوم – محیط نرم افزاری CryEngine و ابزارهای مختلف آن


 


فصل چهارم – نحوه نصب Visual Studio 2015 Enterprise برای C++ CryEngine


 


فصل پنجم – نحوه نصب CMake و ایجاد Solution ها برای Template های مختلف


 


فصل ششم – کدهای راکتوری C++ و API های CryEngine


 


فصل هفتم – کاربردهای Flowgraph در جلوه های تصویری دوربین و ساخت منوهای بازی


 


فصل هشتم – زبان جدید Schematyc و محیط ادیتوری آن


 


فصل نهم – خروجی گرفتن از بازی و آشنایی با گزینه های مختلف Launcher


تعداد صفحات  : تا این لحظه 243 صفحه با تصاویر رنگی  و دی ودی آموزش ویدیویی


به روز رسانی :  من همچنان در حال اضافه کردن مباحث و مطالب مختلف و جالب به کتابم هستم


اطلاعات بیشتر : ضمیمه این کتاب شامل 2 دی ودی به همراه پروژه جزیره ربات ها و نسخه کرای انجین 5.4 و پروژه GameSDK و ... است




احمد کرمی بوکانی


09357942170


9 اردیبهشت 1397


https://www.youtube.com/AhmadKarami


https://www.facebook.com/ahmad.karami.9674


http://ahmadkarami.blog.ir/


۹۷/۰۴/۲۷
احمد کرمی

نظرات  (۱)

آقای کرمی یه چند تا سوال داشتم
اول اینکه برای کرای انجین c# بهتره یا c++
دوم این هست که کتاب رو بصورت تکی فروش خواهید داشت
و سوم اینکه ایا این کتاب نسخه pdf خواهد واشت؟ 
پاسخ:
سوال اول
هردو اما زبان سی شارپ از طرف کرایتک به این زودی تکمیل نخواهد شد حداقل هوش مصنوعی...مگر سورپرایز دیگری در راه باشد حتما از سی پلاس پلاس شروع کنید
آموزش های سی شارپ بسیار کم است و کرایتک هنوز برروی آن کار می کند و API های کرای انجین در بخش سی شارپ تکمیل نشده است

سوال دو
تصمیم گیری خواهم کرد به زودی

سوال سوم
خیر کتاب فقط نسخه چاپی خواهد داشت

پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو تهیه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی