سفارش پروژه ها

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

و آموزش با موتورهای بازی سازی مختلف با کمترین قیمت توافقی

سفارش پروژه ها

سفارش پروژه با موتورهای بازی سازی مختلف پذیرفته می شود-برای سفارش پروژه با شماره 09357942170 (احمد کرمی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه به صورت توافقی است.

آخرین نظرات

اسرار کرای انجین 5.4

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

قدرت کرای انجین 5.4 احمد کرمی بوکانی آموزش

شاتی از آموزش ساخت یک جنگل کوهستانی با کرای انجین 5.4



سلام


امروز با چند آموزش خیلی خوب خدمت شما دوستان عزیز آمدم،اگر شما نیز از موتور بازی سازی کرای انجین استفاده می کنید و از طرفداران این انجین عالی هستید،حتما این آموزش ها رو دانلود کنید تا بتونید بیشتر با این انجین که پر از اسراره،آشنا شوید



برای پشتیبانی از این وبلاگ و ادامه راه با مطالب روز بازی سازی،می توانید هزینه دلخواهی را به حساب زیر پرداخت نمایید


این آموزش ها توسط شرکت کرایتک و تیم کرای انجین تهیه شده است


Designer Tool
https://www.youtube.com/watch?v=aPN5i8kiJIE
https://www.youtube.com/watch?v=XDbN7JdWIPw

Particle Editor
https://www.youtube.com/watch?v=mzaAtwtko7E&t=99s
https://www.youtube.com/watch?v=b4Ku4swm104&t=927s

Introduction to Flowgraph
https://www.youtube.com/watch?v=NdTvkPC9WF8

Forest Tutorial - Quixel Megascans
https://www.youtube.com/watch?v=9P3Fr2TL9mo

Introduction to UI
https://www.youtube.com/watch?v=YcdJ7LEsVoQ&t=60s

Short Tutorial - Quixel Megascans
https://www.youtube.com/watch?v=SbQGek6qFDA

Dunes Tutorial - Quixel Megascans
https://www.youtube.com/watch?v=YD2i6HuXh-0

Cinematic Story Telling
https://www.youtube.com/watch?v=2n_Q0n5Ta4w&t=3173s
https://www.youtube.com/watch?v=axOgIaPRMwU
https://www.youtube.com/watch?v=MnBAbczal78
https://www.youtube.com/watch?v=xNndzWSfgRo&t=981s


برای پشتیبانی از این وبلاگ و ادامه راه با مطالب روز بازی سازی،می توانید هزینه دلخواهی را به حساب زیر پرداخت نمایید


شماره کارت احمد کرمی در بانک رفاه کارگران

5894-6318-9788-0092

شماره حساب احمد کرمی در بانک رفاه کارگران
1513-86-833


لطفا فقط از این شماره کارت و یا شماره حساب برای واریز وجه استفاده کنید


قبلا نیز آموزش های خوبی برای موتور بازی سازی کرای انجین و دیگر موتورها تهیه کردم که شما می توانید آنها را نیز به آدرس زیر دانلود کنید




در ارتباط باشید

احمد کرمی

09357942170

پذیرش آموزش و پروژه

با کمترین قیمت توافقی




نظرات  (۲)

آقای کرمی چندین جا مشاهده کردم که فرمودید انجین یونیتی خیلی قوی شده و میشه با اون یک بازی در حد انجین آنریل ساخت(از بعد گرافیکی). آخر این چه حرفیست برادر گرامی؟ درست است که یونیتی نسبت به قبل بسیار قدرتمندتر شده اما وقتی کنار آنریل قرار میگیرد حرفی برای گفتن ندارد. در کل یونیتی فقط مناسب ساخت بازیهای موبایل هست و برای بازیهای کامپیوتر به هیچ وجه مناسب نیست و کارایی نداره(منظور بازیهای بزرگ کامپیوتر مانند پابجی و فرتنایت هست نه بازیهایی مانند اینساید و کاپ‌هد)
در کل شما نشون دادید که آدم متزلزلی هستید و به حرف هایتان نمیتوان اعتماد کرد و هر لحظه نظر و تصمیمتان متغیر هست! چنانچه قبلا برای کرای‌انجین سر و دست میشکوندید سپس از این انجین عبور کرده و به سمت آنریل غش کردید و مدتی بعد از آن هم عبور کردید و یک افسانه جدید یعنی لامبریارد پیدا کردید و الان هم طبق معمول از آن هم عبور کرده و به انتظار حماسه سازی کرای‌انجین نشسته اید. در طی این مدت همیشه یونیتی را بعنوان انجین زاپاس نگه داشتید. عرضم از این موضوع این بود که شما مختارید هرگونه دوست داشتید در هر لحظه به هر طرف غش کنید اما با این تصمیمات شکنندتان دیگران را راهنمایی نفرمایید و نظراتتان را برای خودتان نگه دارید.
در آخر فکر نکنید این حرف ها را از روی دشمنی گفتم و قصد تخریب شما را دارم! نه! شما انسان باسواد و پرتلاشی هستید اما دیگران نباید با نظرات و تصمیمات احساسی و متغیر آینده خود را به بیراهه بکشانند
پاسخ:
سلام دوست عزیز

سال به سال امکانات به انجین ها اضافه می شود و هر انجین با آپدیت جدید به پیش رفته و دیگری به عقب می رود،این جنگ گیم انجین هاست،قطعا هر گیم انجین نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارد،اما طبق اخبار و توضیحات سایت های شرکت های گیم انجین سازی،برای ایرانی ها ترجمه کردم،راستش رو بخواید بازی های ایرانی رو میشه با یونیتی 5 ساخت و بازی های ایرانی در هر قیاس و وسعتی با یونیتی 5 بهترین نتیجه را خواهد داد،وقتی من از کرای انجین و لامبریارد صحبت میکنم،امیدوارم بازی های ایرانی از موبایل خارج شوند و به طرف کنسول ها حرکت داده شوند،من هرگز از آنریل 4 صحبت نکردم از سال 2014 تاکنون فقط چندبار از آن در فروم ها صحبت کردم و هنوز هم معتقدم آنریل 4 پیچیده ست در اوایل در رابطه با بلوپرینت آنریل 4 صحبت کردم که به نظرم مهمترین مزیت آن است و همین تمام و از سال 2014 تا کنون به آنریل 4 بازنگشتم.

آمازون از سال 2016 قول داده است که لامبریارد را ساده و کاربرپسندانه کند،این وسط من فقط مطالب رو برای ایرانی ها ترجمه کردم نه تنها برای لامبریارد بلکه برای همه اخبار مهم گیم انجین های معروف،دیگه الان تیم لامبریارد تصمیم گرفته انجین را گسترش دهد و سیستم های شبکه Twitch - Cloud -AWS و چندین سیستم دیگر را درج کند دیگه حرفی برای گفتن ندارم در رابطه با آمازون.

من از روزی که کرای انجین 3 را دیدم اگر اشتباه نکنم سال 2013 بود،دیگه هیچ انجینی به چشمم نمیاد،همیشه دنبال انجینی بودم که بیشترین شباهت از لحاظ امکانات را با کرای انجین داشته باشد چون کدنویسی در کرای انجین 3 و 5.4 با زبان ++C بسیار وحشتناک است و فکر نمیکنم کسی در ایران آن را بداند،حداقل اگر کسی می دانست یک بازی با آن می ساخت در حد یک مرحله،بگذریم،بله S2Engine بود که یکسال با کلی باگ و کرش دست و پنجه نرم می کردم اما بلاخره متاسفانه یا خوشبختانه S2Engine بیشتر شبیه Crash Engine بود،همیشه کرش می کند و به این نتیجه رسیدم که باید انجین دیگری را انتخاب کنم.

اتودسک استینگری با انتشار 9 نسخه هنوز انجینی درحد یونیتی 5 است.

من از روز اول بازی های بزرگ را مدنظر داشتم همیشه دوست دارم بدانم چگونه می توان یک بازی بزرگ مانند کرایسیس یا فارکرای یا کالاف دیوتی را ساخت،اینکه شما فکر می کنید تصمیمات من در حال تغییره و متغیره جای بحث داره.
بازی سازان ایرانی فکر می کنند که یه بازی موبایل جالب بسازند و پولشون رو در بیارند-البته بازی سازی برای موبایل در ایران در حال نابودی است خوشبختانه و هرگز بازی موبایل رو بازی نمی دانستم
اما من و امثال من فکر می کنیم که باید صنعت بازی سازی رو از موبایل به کنسول یا کامپیوتر تغییر بدیم و به جای یونیتی از کرای انجین،لامبریارد یا آنریل 4 استفاده کنیم.

در چند سال گذشته من با انجین های مختلفی کار کردم و انجین های مختلفی رو معرفی کردم اما این دلیل نمیشه که تغییر نظر میدم، همه انجین ها نقاط ضعف و قوق خاص خود را دارند و همه انجین ها هر کدام کاربرد خودشان را دارند و مقالات و نوشتار من + تجربیات خودم در این میان باعث شده بازی سازان جدید الورود انتخاب آگاهانه را انجام دهند،طبق مقالات و اخبار انگلیسی ترجمه شده به زبان فارسی، امیدوارم متوجه منظورم شده باشید

در آخر به شما توصیه می کنم طرز بیان مطالب تون رو با ادبیات تمسخر آمیز اصلاح بفرمایید
اگرچه من سال هاست با این ادبیات بازی سازان کشور آشنا هستم و برایم عادی شده است

در ارتباط باشید
سلام آقای کرمی
پروژه آماده این آموزش رو می شه گیر اورد.یا حد اقل متریال چمنش؟
چون زمانی که به سایت سازنده سر زدم در میان متریال های رایگان موجود نبود
پاسخ:
سلام
خیر اطلاعی ندارم
اما این آموزش ها می تونه نقطه شروع خوبی برای اینگونه پروژه ها باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی