سفارش پروژه ها با انجین های مختلف با قیمت توافقی

مرجع تخصصی آموزش-طراحی-برنامه نویسی ( پروژه های بازی -پروژه های ویژوالیزیشن-پروژه های شبیه سازی )

سفارش پروژه ها با انجین های مختلف با قیمت توافقی

مرجع تخصصی آموزش-طراحی-برنامه نویسی ( پروژه های بازی -پروژه های ویژوالیزیشن-پروژه های شبیه سازی )

سفارش پروژه ها با انجین های مختلف با قیمت توافقی

سفارش پروژه با انجین های مختلف پذیرفته می شود-برای سفارش پروژه با شماره 09357942170 (احمد کرمی) تماس حاصل فرمایید-هزینه ی پروژه به صورت توافقی است.

شماره کارت احمد کرمی در بانک رفاه کارگران
5894-6318-9788-0092

آخرین نظرات

کرای انجین 5.3 با زبان جدید ویژوالی Schematyc

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ

 C++ Visual Node Base Scripting


سلام به همه


حدود 10 ماه قبل بود که کرای انجین 5 منتشر شد،تغییرات در رابط کاربری،بازسازی دوباره هسته و اضافه کردن ویژگی های زیادی را شاهد بودیم.

 
همه ی تغییرات و بازسازی ها و بهبودها و البته اضافه کردن ویژگی های جدید کرای انجین 5 ،کاربران و شرکت های بازی سازی در سراسر جهان را مجذوب این نسخه ی جدید کرده است،اما این تمام ماجرا نیست،در 2 هفته گذشته،کرای انجین 5 از زبانی جدید رو نمایی کرده است که بیشترین کار برنامه نویسان را به سادگی انجام می دهد،این زبان جدید الهام گرفته از ++C است،جالب است بدانید که این زبان جدید نه مانند فلوگراف در نسخ قبلی است و نه مانند بلوپرینت آنریل انجین 4 است و نه مانند زبان ویژوالی پلیمیکر یونیتی 5 است،این زبان را می توان معادل زبان متنی ++C دانست اما حالا از نوع بصری است،یعنی به جای اینکه کدهای ++C را تایپ کنید،حالا می توانید زبان ++C را به صورت نودبیسی یا همان C++ Visual Node Base Scripting تجربه کنید،این زبان به اسم  Schematyc است،این زبان ترکیبی از فوگراف،بلوپرینت و پلیمیکر است و تقریبا کاربران را از کدنویسی با زبان ++C بی نیاز می کند،البته این زبان در نسخه ی بتا به سر می برد و در نسخه ی کرای انجین 5.3 قابل دسترس خواهد و در نسخه ی کرای انجین 5.4 تکامل پیدا خواهد کرد،شرکت کرایتک اعلام کرده است که برای توسعه این زبان اولویت های بالایی را در نظر گرفته است و فعلا تمرکز اصلی برروی زبان ویژوال اسکریپتینگ  Schematyc است.



البته در بخشی از مستندات این شرکت اعلام شده است که کاربران نیز می توانند با دانش ++C زبان  Schematyc را گسترش دهند و البته این زبان برنامه نویسی گیم پلی را بی نیاز از ++C خواهد کرد.

این تمام ویژگی های کرای انجین 5.3 نیست،طبق گفته شرکت کرایتک تنها زبان Schematyc یکی از چندین ویژگی های کرای انجین 5.3 خواهد بود.


هفته گذشته بود که شات هایی در رابطه با این زبان در بخش اخبار سایت کرایتک قرار گرفت.



C++ Visual Node Scripting  CryEngine 5.3 and CryEngine 5.4



ضعف های دیده شده در زبان جدید نودبیسی Schematyc : عدم وجود کامبوننت های انیمیشن و کامبوننت های هوش مصنوعی است که در نسخه های بعدی شاهد وجود این کامبوننت ها خواهیم بود.

همچنین قرار بود در نیمه ماه نوامبر 2016 کرای انجین 5.3 منتشر شود که انتشار آن به ماه دسامبر تغییر پیدا کرد و باعث شد بخشی از Roadmap تغییر کند.

https://www.cryengine.com/roadmap

در روزهای آینده اخبار بیشتری از در رابطه با  Schematyc و ویژگی های جدید کرای انجین 5.3 منتشر خواهد شد.

لینک خبر :

https://www.cryengine.com/news/looking-ahead-the-schematyc-beta-release-in-ce-53


امیدوارم این مطلب هم برای شما مفید بوده باشد.


در ارتباط باشید.

  • ۹۵/۰۹/۲۰
  • احمد کرمی

نظرات (۲)

اگه بیاد که خیلی خوب میشه
استاد برای گرافیک بجز یونیتی
از بین این انجین هایی که آموزش دادید(کرای،آنریل،لامبریاد،سورس انجین،ایستنگری) برای یه مبتدی راحت تره

البته من یونیتی کار کردم یونیتی مبتدی نیستم
پاسخ:
منظورتون سورس انجین که S2Engine HD نیست؟ چون این 2 انجین با هم خیلی فرق دارند.

S2Engine HD محصول شرکت Profenix Studio است اما SourceEngine محصول شرکت Valve است.

شما می تونید با پرداخت هزینه ی S2Engine HD  رو بخرید و ازش استفاده کنید اما برای استفاده از  SourceEngine لازم است که حتما یک بازی رو از شرکت Valve بخرید و سپس بتونید از SourceEngine استفاده کنید.

من فعلا استینگری رو آموزش ندادم اما یک برنامه در رابطه با استینگری در نظر دارم.

همه ی این انجین ها از لحاظ گرافیک خوب هستند و خیلی سخت میشه گفت که کدوم برای مبتدی ها خوبه اما در کل باید بگم که کرای انجین 5.3 و لامبریارد 1.6 در وضعیت ورژن بتا به سر می برند،باید صبر کرد تا نسخه نهایی برای کرای انجین و لامبریارد منتشر بشه،البته S2Engine HD نیز در وضعیت بیلد است و زمان میبره که نسخه نهایی و البته Stable منتشر شود.

در چنین شرایطی به نظر من یونیتی،آنریل انجین و استینگری برای مبتدیان گزینه ی بسیار مناسبی است،چون هم از لحاظ ویدئوهای آموزشی می توان این انجین ها (یونیتی،آنریل انجین و استینگری) را یاد گرفت و هم نسخه ی Stable این انجین ها (یونیتی،آنریل انجین و استینگری) با ثبات تر و البته بسیار قابل اعتمادتر هستند.

حداقل تا GDC 2017 باید منتظر بود تا ببینیم تکلیف ورژن بتا و بیلد S2Engine HD , Lumberyard , CryEngine به کجا ختم میشه و آیا تا GDC 2017 نسخه نهایی این انجین ها یعنی S2Engine HD , Lumberyard , CryEngine منتشر خواهد شد یا نه.

من فکر کردم اون دو تا انجین یکی هستند
حالا خودتون تو یه انجمن گفته بودید کدنویسی S2Engine 1.4.6 مثل یونیتی راحته

و اینکه چه خروجی هایی میده
آیا اندروید اگه داره حجمش زیاده
چون اگه اینجوری باشه بنظرم بهترین انجین جهانه
پاسخ:
خیر S2Engine HD و SourceEngine 2 با هم فرق دارند.
خیر لامبریارد و کرای انجین یکی نیستند،درسته که هسته شون یکی است اما تغییرات زیادی در امکانات،کدنویسی و البته پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف در کرای انجین و لامبریارد اتفاق افتاده،مثلا لامبریارد 1.6 از Substance Designer پشتیبانی میکنه اما در کرای انجین 5.3 از Substance Designer پشتیبانی نمیشه(در آینده اضافه خواهد شد).
توسعه ی لامبریاد توسط شرکت آمازون انجام میشه،اما توسعه کرای انجین توسط شرکت کرایتک انجام میشه.

بله درسته کدنویسی S2Engine HD مثل یونیتی راحت است اما توجه کنید که آموزش های یونیتی زیاد است اما برای S2Engine این آموزش ها در مقابل یونیتی کم است.
خروجی S2engine HD تنها برای PC Windows است و خبری از خروجی برای اندروید،لینوکس و ... نیست.

خیر S2Engine HD تنها و تنها برای PC Windows خروجی میده،خروجی های بعدی برای لینوکس و مک زمان بندی شده است و خبری از اندروید نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی