مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

مرجع رسمی پروژه های تولید محتوا و ساخت بازی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود،خرید،آموزش،آموزشی،ویدئو،ویدئویی،یونیتی،کرای،آنریل،انجین،3،4،فلوگراف،بلوپرینت،فارسی،udk,unity,cry,Engine,unreal


سلام دوستان عزیز


بعد از یک مدت طولانی دوباره برگشتم و در خدمت شما هستم،حالا دنیای بازی سازی دچار تغییرات بنیادی شده است و تکنولوژی های جدیدی قابل مشاهده است،در اینجا قصد بررسی تکنولوژی ها را ندارم،زیرا قضاوت و کار کردن با این تکنولوژی ها بر عهده شماست،انتخاب مسلم من را می دانید اما در کنار این انتخاب مسلم ،انتخاب های مسلم دیگری برای دیگر کاربران انجین ها وجود دارد.



یونیتی تکنولوژی، در حال توسعه ی نسخه ی یونیتی 5.4 ،اپیک گیمز در حال توسعه ی آنریل انجین 4.13 است،کرای تک در حال توسعه ی کرای انجین 5.2 است و پرفینکس استودیو در حال توسعه ی  S2Engine HD 1.4.6 و گذر از آن و ورود به و توسعه ی 1.4.7 است و حالا در این برهه زمانی اتودسک از استینگری 1.3 رونمایی کرده است و آمازون نیز از انجین لامبریاد 1.3 رونمایی کرده است،حالا آنریل انجین و لامبریاد رایگان شده است و با پرداخت مبلغی می توان از انجین های یونیتی،اس2،استینگری استفاده کرد،انجین ها دیگری نیز وجود دارند که از ذکر نامشان خودداری میکنم،بگذریم...


در این مدت به دنبال راهی بودم که بتوانم،خدمت جدیدی را به صنعت بازی سازی کشورم تقدیم کنم،آموزش های مختلف S2Engine HD 1.4.6 ارائه شد و این آموزش ها همچنان ادامه دارد،در کنار این اموزش های رایگان،حالا با توجه به وضع موجود در صنعت بازی سازی تصمیم گرفتم که سفارش پروژه ها و در خواست آموزش های ویدئویی با قیمت توافقی و با کمترین هزینه انجام شود.


شما با سفارش پروژه با قیمت توافقی و با کمترین هزینه با انجین های مختلف (یونیتی 5 ،آنریل انجین 4 ،کرای انجین 5،اس 2 انجین اچ دی 1.4.6) می توانید به اصول ساخت،طراحی و برنامه نویسی بازی ها می توانید دست پیدا کنید.


همچنین شما می توانید با سفارش ویدئوهای آموزشی و با کمترین قیمت و هزینه ،یاد بگیرید که چگونه می توانید بازی های مختلف را تولید کنید،شما آموزش های ویدئویی را با انجین های مختلف (یونیتی 5 ،آنریل انجین 4 ،کرای انجین 5،اس 2 انجین اچ دی 1.4.6) درخواست کنید تا برای شما ضبط و با کیفیت عالی و محتوایی پربار ارسال شود.


نحوه ارسال،بر اساس انتخاب شماست.


منتظر سفارشات پروژه ها و در خواست آموزش های ویدئویی شما هستم.


برای سفارش پروژه ها و آموزش ها با شماره 09357942170 (احمد کرمی) یا از طریق تلگرام با همین شماره تماس حاصل فرمایید.


شماره کارت احمد کرمی در بانک رفاه کارگران
5894-6318-9788-0092



برای دسترسی به نمونه کارها و آموزش های ویدئویی من به کانال های زیر در یوتیوب و اپارات مراجعه فرماید:


آپارات

http://www.aparat.com/ahmad.karami


یوتیوب

https://www.youtube.com/channel/UCN9MWr1LFeR7i5AdkyxVMbg/videos


پنج ساله اول+سیاست های مهاجرتی بین انجینی+دفاتر رسمی یونیتی و اپیک گیمز+تنها با آنریل می توان بازی های ایرانی در سطح جهان طراحی و فروخت مثل فارکرای و بتلفید

موفق و سربلند باشید 


۹۵/۰۳/۲۹
احمد کرمی

نظرات  (۹)

سلام...
در اول کار باید بگم دیونه کار هایه شما شدم خیلی خفن بود....آقا سه سوال دارم.
1) چرا با یک گروه بازی سازی کار نمی کنید...!!!
2)چجوری این همه انجین رو یاد گرفتید مثلا cry engain آموزش های کمی داره ولی به زبان انگلیسی هست آیا شما به انگلیسی مسلط هستید.
3)من آموزش هایی رو که میخوام چجور باید درخواست بدم مثلا آموزش 0 تا 100 یا فقط آموزش های کوتاه مخصوص!!   
ببخشید طولانی شد
پاسخ:
سلام دوست گرامی

شما لطف دارید
1-در رابطه با سوال اول تون باید بگم که فعلا هیچ درخواستی از من نشده اما خب قطعا خوشحال میشم که با یک تیم کار کنم،دلیل اصلی آن می دونید که چیه،بازی سازی یک کار تیمی و گروهی است.
2-من چند سال قبل که مباحث امنیت رو پیگیری کردم،با دنیای بازی سازی آشنا شدم و بعد از چند کار موفقیت آمیز امنیت در سطح کشور،وارد دنیای بازی سازی شدم،خب من با انجین های مختلفی کار کردم و همه ی این انجین ها به Cry3 و S2Engine ختم شدند و البته در این بین تونستم با شیوه هایی به یادگیری این انجین ها بپردازم،انگلیسی رو هم در حدی که تو مباحث نمونم بلدم.

شما می تونید با شماره ی 09357942170 یا تلگرام با همین شماره می تونیم باهم به توافق برسیم با حداقل قیمت.

با تشکر فراوان
سلام
موتور cry engine 5.2.1 چند روز پیش امد و روی سایت شرکتش قرار گرفت بعد خیلی راحت می تونی برای دانلود کنی و استفاده کنی !!
قضیه چیه ! یعنی رایگان شده !
می شه توضیح بدید قضیه چیه ؟
ممنون
پاسخ:
سلام دوست ارجمند

رایگان شدن کرای انجین 5 خبر جدیدی نیست از GDC2016 این اتفاق افتاده است اما همچنان شاهد حجم عظیمی از باگ ها در کرای انجین 5.0 و 5.1 و 5.2 هستیم،البته همه ی ویژگی های کرای انجین نسخه های قبلی در کرای انجین 5 موجود است و علاوه بر ویژگی های شگفت انگیز این موتور شگفت انگیز ،شاهد اضافه کردن ویژگی ها ماژور شگفت انگیز دیگری به کرای هستیم و آن کرای انجین 5 است :
1-پشتیبانی از زبان سی شارپ
2-پشتیبانی از GPU Particles 
3-بهبود و افزایش سرعت رندر و کاهش سربار حافظه برای CPU
4-پشتیبانی از دایرکت ایکس 12

اما قضیه تمام نشده است.

استفاده از کرای انجین 5 و برنامه نویسی آن همچنان پیچیده و بسیار سخت است،حتی ساختار سی شارپ نیز در کرای انجین 5 بسیار خشک و پیچیده است!!

فکر میکنم اپیک گیمز با آنریل انجین 4 در حال عوض کردن قاعده بازی برای شرکت های بازی سازی و انجین سازی است.
در آنریل انجین 4.13 ما شاهد اضافه شدن سیستم شبیه سازی مایعات به صورت سطحی و Ripple Effect با بلوپرینت به سادگی چند نود هستم.

S2Engine HD 1.4.6 و Stingray , Unity5 pro نیز رایگان نیستند ;-)

با نهایت احترام
آها! سوال بعد ! چرا cry engine این جوری کرد ! تا همین چند ماه پیش ما cry 3.8 رو داشتیم ! چی شد یکهو امد شد 5 !
ممنون می شم اگه اطلاعاتی دارید توضیح بدید

پاسخ:
سلام دوست عزیز

یکی از دلایل آن به خاطر پروژه های VR است که در اینجا کرای انجین V یعنی پنجمین عدد از اعداد رومی یعنی نسخه 5  و اولین حرف از کلمه Virtual Really است،خوب در دنیای بازی سازی به مرگ کنسول ها داریم نزدیک میشم و پروژه های VR دارن جای خود رو باز می کنند و کنسول های بازی با اون جوی استیک های شناخته شده جذابیت قبلی رو ندارند،در واقع از GDC 2016 کرای انجین 5 به صورت رایگان منتشر شده بود و این خبر جدیدی نیست اما تغییراتی که در مقایسه با نسخه ی 5.0 با نسخه ی 5.2.1 شاهد هستیم،بسیار متفاوت است،در واقع در نسخه ی 5.2 و از 5.2 به بعد سی شارپ نیز به صورت رسمی و بدون نیاز به پلاگین های لودکننده برای بازی سازان مستقل قرار گرفته است،همچین بخش زیادی از کدها حذف شده است و بر اساس پلاتفرم و ژانر بازی شرکت بازی سازی یا بازی ساز مستقل برنامه نویسی را باید آغاز کند،بله کرای تک نسخه ی 5 کرای انجین را برای نزدیک شدن این شرکت به بازی سازان مستقل منتشر کرده است و همانطور که فرانک ویدز نیز در میان صحبت هایش در GDC2016 اعلام کرد،این یک انقلاب دیگر برای نسل جدید بازی ها بر پایه پروژه ها یا همون پلاتفرم های VR محسوب می شود و آن کرای انجین 5 است،خوب بله کرای انجین 4 منتشر نشد و انتشار آن دلایل خاص خودش را داشت،مثلا همین اشتباهاتی که برای کاربران آنریل 4 پیش آمد که خیلی از افراد در اوایل GDC2015 فکر می کردند که بعد از انتشار نسخه ی آنریل 4.9 ،آنریل 5.0 منتشر خواهد شد اما این اتفاق نیافتاد،در واقع رقم هایی که در کنار ورژن ها آمده است،نشانگر پیوستگی آن نسخه از تکنولوژی نیست،همه ی سیاست ها و البته استراتژی هایی که در انتشار یک تکنولوژی اتخاذ می شود به یک راه حل جامع و کوتاه مدت،بلند مدت و میان مدت بر میگردد و آن راه حل برای ادامه شرکت های بازی سازی ارائه نقشه راه است و آن را به خوبی می شناسیم و اسم آن Road Map گفته می شود.

با تشکر
ممنون اطلاعات مفید و کاملی بود 
پاسخ:
خواهش میکنم

موفق و سربلند باشید
سلام مجدد جناب کرمی 
یک سوال دیگه ! می دونید که برای دانلود رایگان unreal هم یک لانچر باید از سایت خودش دانلود کنی بعد از روی اون موتور رو دانلود کنی که ایران تحریمه و باید از قندشکن استفاده کنی ! که سرعت داغونی هست و دردسرهای خاص خودش با اون حجم بالا !!
اما وب سایت های ایرانی کل سورس unreal رو قرار دادن و فقط باید کامپایل کردن و این داستان ها !
حالا دقیقا cry engine   هم همین طوره اما راحت دانلود می شه و فقط 1 گیگ هست یبک و باحال ! اما سورس کد هاش که رایگان شده فقط با همین لانچرش باز می شه یعنی از داخال لانچری که توی وب سایتش هست باید پروژه بسازی و بازی کنی خود موتور رو !! 
من می خوام بدون که این سورس کد که روی c نصب شده و جدا هست رو چه جوری منتقل کنیم روی یک سیستم دیگه ! چون اجازه نمی ده ! یعنی اجرا نمی شه ! حتما باید بری  عضو بشی و بعد روی همون سیستم مجددا دانلود کنی که خودش کارها رو انجام بده ! 
می خواستم سوال کنم چه جوری موتور رو بدون این داستان ها منتقل کنیم ! که مثل قبل بریم داخل فایل bin و اون exe موتور رو اجرا کنیم و بالا بیاد ! 
ممنون 
پاسخ:
من در حال حاضر از انجین های Unity5 , UE4 , S2 استفاده میکنم.
شرکت کرای تک هم به این زودی ها به تصمیم کاربران توجه نخواهد کرد.
بله همین مسئله ای که مطرح کردید + زبان برنامه نویسی پیچیده و از همه مهم تر نبود یک سیستم یادگیری مثل یونیتی و آنریل 4 که الان دارند دوباره کاربران را به این نتیجه رسونده که بهترین انجین های دنیا که به نگاه کاربران بیشترین اهمیت رو میده یونیتی 5 و آنریل انجین 4 است،کرای انجین فقط برای شرکت های است نه بازی سازان مستقل و شرکت های مستقل...
می دونید که یونیتی از سال های 2005-2006 خوب این مسئله رو درک کرد به همین خاطر محبوب ترین انجین دنیاست...

چند روز گذشته یونیتی اعلام کرد که نسخه sequencer unity 5.5 قابل دسترس خواهد ،پروژه آدم رو که سراغ داریدکه چقدر شگفت انگیز بود(crowd unity 5.5) 

در یونیتی 5.5 شاهد اضافه شدن پلاتفرم جدید Microsoft Hololens هستیم.

حالا شما می تونید با یونیتی بهترین بازی ها را با کیفیت آنریل 4 و کرای انجین 5 ایجاد کنید....

چه دلیلی داره که برای پرتاب یک نارنجک در کرای انجین 5 ،شما 1 صفحه A4 کد بنویسید یا بنویسیم،در حالی که با سه خط کد نارنجک را پرتاب کنیم و با آن گرافیک شگفت انگیز در یونیتی 5.5 خواهیم تونست به سرعت پروژه ها را به اتمام برسونیم...

من دیدم رو نسبت به گیم انجین ها عوض کردم،در حال حاضر یونیتی 5 معادل آنریل 4 است و بقیه شرکت های انجین سازی ،اگر سیاستشون رو نسبت به نگاه کاربران و آنچکه بازی سازان مستقل می خواهند عوض نکنند حتما ورشکست یا حداقل کمترین محبوبیت رو خواهند داشت(فقط چند تا شرکت با انجین های بدون محبوبیت بازی می سازند)،این مسئله رو در حال حاضر به خوبی می توان در کرای انجین 5 ،استینگری،لامبریارد و اس2 می توان مشاهده کرد...

به نظر من شما وقت خودتون رو هدر ندید و اشتباه من رو تکرار نکنید،یونیتی 5 یا آنریل 4 و در آخرین مورد اس2 رو دنبال کنید یا فقط یک انجین را دنبال کنید و به اخبار دیگران حتی شرکت های بازی سازی توجه نکنید،عمر من و شما محدود است.


اره دقیقا ! درسته ! باید متمرکز روی یک موتور شد ! 
ممنون از راهنمایی شما 
من هم unreal رو خیلی دوست دارم ولی خیلی سنگینه ! خودتون می دونید همین جوری نیاز به حدود 25 گیگ فضا برای نصب داره ! چون باید نرم افزار 8 گیگی ویژوال رو هم نصب کرد ! وگرنه کار نمی کنه ! 
کاش این هم سبک تر می شد مثل یونیتی ! 
استاد ممنون خیلی امید بخش بود
فقط از نظر پرفرمنس کدام انجین بهتره؟
پاسخ:
خواهش میکنم،منظورتون کدام انجین ها تا براتون بیان کنم.
انجین های یونیتی،آنریل،کرای
و اینکه استاد چرا شرکت های بزرگ از یونیتی استفاده نمیکنند
آیا برای شرکت های بزرگ یونیتی گزینه خوبیه؟
و ببخشید یه سوال دیگه:
آیا شما توی انجمن های اینترنتی فعالیت دارید

باتشکر
پاسخ:
دوست گرامی،بستگی به پروژه شما،سرمایه و البته تیم توسعه دارد.

برای پروژه های بازی کوچک و در حد متوسط ،یونیتی برای بازی های موبایل و کامپیوتر و البته تیم کوچک و با سرمایه کم ، خوب به نظر می رسد.
برای پروژه های متوسط و بزرگ و داشتن سرمایه نسبتا خوب و با کمترین دانش برنامه نویسی آنریل انجین بهترین است و البته تیم هم بزرگ باشد،می تواند نتیجه بسیار بهتر و پروژه ای با کیفیت بسیار عالی در محیط های بسیار بزرگ نتیجه فوق العاده داشته باشد.

کرای انجین بهترین انتخاب برای ساخت بازی در حد جهانی می تواند گزینه ی آخر باشد،دانش برنامه نویسی فوق العاده ای می خواهد و البته سیستم هایی که در کرای انجین است،قطعا در یونیتی وجود ندارد،اگرچه برای یونیتی و آنریل 4 نیز پکیج ها و کانتنت هایی را ایجاد کرده اند اما حجم این کانتنت ها بسیار زیاد است،فکر میکنم کرای انجین با ابزارهای پیش فرض خود بهترین انتخاب برای بازی سازان است اما آنریل انجین 4 نیز به همان اندازه کرای انجین ،سادگی برنامه نویسی با بلوپرینت را به ارمغان آورده است.

من معتقد هستم که هر یک از انجین ها نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند،اینکه کدام انجین بهترین انتخاب است،بستگی به پروژه،سرمایه،دانش برنامه نویسی تیم توسعه بازی و چندین و چند پارامتر دارد.

اگر نظر من را بخواهید،من انجین هایی که فلسفه ی کرای انجین را به همراه دارند،می پسندم،مانند S2Engine , Lumberyard و Stingray را هم نباید فراموش کرد.

البته کرای انجین،آنریل انجین و یونیتی انجین های بسیار خوبی هستند و همگی تاریخچه ای معتبر دارند و امتحان شان را برای ساخت بازی های مختلف پس داده اند.
 
بازی های بسیار خوب و جالبی با یونیتی طراحی و برنامه نویسی شده است،مانند خوک های بد

بله من بیشترین فعالیتم در فروم ها و صفحات انجین های Lumberyard , S2Engine , CryEngine  است.

کرای ، آنریل،یونیتی


و اینکه چرا شرکت های بزرگ از یونیتی استفاده نمیکنند؟



و ببخشید یه سوال دیگه

آیا شما توی انجمن های اینترنتی فعالیت دارید؟
پاسخ:
دوست گرامی،بستگی به پروژه شما،سرمایه و البته تیم توسعه دارد.

برای پروژه های بازی کوچک و در حد متوسط ،یونیتی برای بازی های موبایل و کامپیوتر و البته تیم کوچک و با سرمایه کم ، خوب به نظر می رسد.
برای پروژه های متوسط و بزرگ و داشتن سرمایه نسبتا خوب و با کمترین دانش برنامه نویسی آنریل انجین بهترین است و البته تیم هم بزرگ باشد،می تواند نتیجه بسیار بهتر و پروژه ای با کیفیت بسیار عالی در محیط های بسیار بزرگ نتیجه فوق العاده داشته باشد.

کرای انجین بهترین انتخاب برای ساخت بازی در حد جهانی می تواند گزینه ی آخر باشد،دانش برنامه نویسی فوق العاده ای می خواهد و البته سیستم هایی که در کرای انجین است،قطعا در یونیتی وجود ندارد،اگرچه برای یونیتی و آنریل 4 نیز پکیج ها و کانتنت هایی را ایجاد کرده اند اما حجم این کانتنت ها بسیار زیاد است،فکر میکنم کرای انجین با ابزارهای پیش فرض خود بهترین انتخاب برای بازی سازان است اما آنریل انجین 4 نیز به همان اندازه کرای انجین ،سادگی برنامه نویسی با بلوپرینت را به ارمغان آورده است.

من معتقد هستم که هر یک از انجین ها نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند،اینکه کدام انجین بهترین انتخاب است،بستگی به پروژه،سرمایه،دانش برنامه نویسی تیم توسعه بازی و چندین و چند پارامتر دارد.

اگر نظر من را بخواهید،من انجین هایی که فلسفه ی کرای انجین را به همراه دارند،می پسندم،مانند S2Engine , Lumberyard و Stingray را هم نباید فراموش کرد.

البته کرای انجین،آنریل انجین و یونیتی انجین های بسیار خوبی هستند و همگی تاریخچه ای معتبر دارند و امتحان شان را برای ساخت بازی های مختلف پس داده اند.
 
بازی های بسیار خوب و جالبی با یونیتی طراحی و برنامه نویسی شده است،مانند خوک های بد

بله من بیشترین فعالیتم در فروم ها و صفحات انجین های Lumberyard , S2Engine , CryEngine  است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی